Neckrick Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hei, jeg er en gutt på 16 år som ønsker å komme meg ut. Jeg er teoretisk sett oppegående, snittet mitt på 1.vgs studiespess ligger per i dag på 5.0. Dette var nyttårsforsettet mitt, og jeg nådde det Poenget er at jeg har brukt så mye tid på skolearbeid at jeg nesten ikke har merket at jeg er "litt" dårlig sosialt. På skolen har jeg en fast venn, ellers har jeg folk fra parallelklassene som jeg kan komme til å snakke med, eller si "hei". Akkurat nå som eksamen og alt er over, føler jeg meg mer fri, jeg kan altså gjøre hva jeg vil! No school shit. Vanligvis har jeg spilt fotball med noen venner på lørdager, men det hjelper lite sosialt. Jeg vil møte flere folk, og skape gode relasjoner. Få flere venner! Hvis ikke noe forandrer seg nå, vil jeg mest sannsynlig bli værende inne de neste dagene og i sommerferien med dataspill ... :/ Og det vil jeg ikke gjøre! Endret 6. juni 2013 av Slund Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kanskje si hvor du bor? også kanskje noe mer om deg selv? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Skoleflink != oppegående ofte tvert imot, gjør som jeg nettopp gjorde kanskje, bli med i en klubb for noe du er interessert i? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 En idrett eller en hobby hvor du kan møte nye mennesker? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er oppskrytt å møte nye mennesker. Jeg gikk også rundt og tenkte på dette, og når jeg gikk inn i VG2 fikk jeg muligheten til å skape relasjoner til mange nye mennesker. Jeg fant ut at det er en grunn til at jeg holder meg hos de vennene jeg har. Om du faktisk har bestemt deg for å komme deg ut og få flere venner, da vil jeg råde deg til å henge mer med de der folka som du kjenner, men det blir ikke til at dere henger på fritiden, selv om det ikke hadde skadet. Jeg kjenner veldig mange, men jeg gidder ikke å henge så mye sammen med de. Ja, kall meg gjerne for en særing. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Særing ass... Men seriøst, møte nye mennesker er alltid kjekt. Tingen at det er vanskelig å møte nye venner man vil bli nøre venner med Endret 6. juni 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Å få gode relasjoner er alltid positivt, men det kan føre til at man blir såpass desp at man får mange kjedelige relasjoner og bekjente. Vær nøye med "alle disse nye menneskene". Bruk tid på dem (kanskje 1 av 15) som er gode, Anonym poster: cee393c89322f0af826f3778b58cf34e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå