Student321 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hei. Skulle bytte klosser på bilen i dag. Også i det jeg skal skru av skruene på caliper, ser jeg at dem er runda; pga rust. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan umulig være den eneste i verden som har hatt dette problemet. Noen gode tips? Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Enten bruk en mindre pipe du slår på plass en med klubbe eller en torx-pipe. Alternativet er om du kommer til og kan kappe de og heller montere nytt. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Skal gå fint med en omvendt grisepikk. Bacho har det.. Lenke til kommentar
Student321 Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Skal gå fint med en omvendt grisepikk. Bacho har det.. Hva koster noe slikt? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 http://www.ohetradingas.no/Files/bacho_2012_04.pdf 1190+mva Mutteravtrekkersett.. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Biltema har også (de har et større sett også, fra 17-26mm), og jeg har ikke klart å ødelegge det enda. Med andre ord: helt brukbar kvalitet, i forhold til enkelte andre ting fra Biltema... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå