Blazerfar Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Formaterte PC'n min i dag grunnet et særdeles plagsomt virus etter 1 måned uten å ha brukt den stasjonære, men sliter nå med et annet problem (som forøvrig jeg og tror var tilstede før jeg formaterte PC'n). Internett er utrolig tregt. Jeg har installert nettverksdrivere osv, men jeg får hastigheter på www.speedtest.com på 0.60mb ned og 0.50mb opp. Til sammenligning kjørte jeg den samme testen på iPhone (samme nettet, dog WIFI, mens PC'n er tilkoblet med ledning) og der fikk jeg 7mb ned og 1mb opp. Noen som kan gi en forklaring på dette? Det tok 20 minutter å laste ned Chrome, mens jeg nå har 24kb/s i nedlasting på grafikkortdriveren. PC har forøvrig vært avslått siden sist jeg brukte den da dette problemet ikke var tilstedet, og den har heller ikke vært tilkoblet strøm. Kan legge til at internettsider laster normalt fort, som om jeg har langt raskere hastigheter enn det som gjengis i nedlastingshastigheter. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå