greenman Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Heisann Har sett at flere fikser knust skjerm for rundt 2k. Blir det noe særlig billigere å kjøpe deler og fikse selv? Har også hørt noe om at man kan betale 2,5k for en swap enhet. Noen som vet noe mer om dette? Kan man gjøre dette hos alle epleforhandlere? Får man helt ny telefon eller en som har vært reparert før? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Om det kun er det ytterste kan det kjøpes billig på ebay. http://viewitem.eim.ebay.no/BLACK-iPHONE-5-REPLACEMENT-FRONT-OUTER-SCREEN-LENS-GLASS-/281115858701/item Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Er litt usikker på hvor mye som egentlig er skadet. Touchen fungerer helt fint ihvertfall. Men den pakken var jo såpass billig at det er verdt et forsøk. Takk! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Den må sende gjennom der den er kjøpt fra, swap (ny telefon) enheten ligger på rundt 2300 om jeg ikke husker feil. Er den kjøpt fra Apple Store må den sendes til dem. Er den kjøpt hos f.eks Telenor forhandler må den inn til MCare, er den kjøpt hos en Netcom forhandler må den inn til Deltaservice. Bytte kun glass er ikke altid like enkelt og ikke altid det blir like pent, man må som regel kjøpt ferdig limt LCD og glass, og det havner fort rett under par tusen kroner det også, og da er det bedre i mine øyne og få swap via forhandler og så fortsatt ha garanti etterpå. Hvor har du kjøpt den ? 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har byttet glass på iphone 3gs en del, og da er det viktig å få av ALT lim, og ALT som er knust, tok et par ganger før det satt. Om du er veldig nøye, og ser guider etc på youtube burde du være på god vei. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Da er det kanskje like greit med en swap enhet da. Telefonen er kjøpt hos Nordialog (telenorforhandler) og når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har fått et prisoverslag på swap fra de før (annen iPhone) som lå på rundt 2000,- Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er nok det beste ja, har du innbo eller reiseforsikring kan du sjekke med dem, er mange som får dekket mobilskader på de forsikringene også. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 I tilfelle jeg bestemmer meg for å skifte selv, er det noe sånt jeg må ha da? http://viewitem.eim.ebay.no/FOR-iPHONE-5-LCD-TOUCH-SCREEN-DISPLAY-DIGITIZER-GLASS-ASSEMBLY-UNIT-BLACK-UKC/400497861914/item Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Helt korrekt! Prisen begynner og bli presset nedover ser jeg. Enkelt og bytte er det også, men som sakt, streiker den av andre grunner senere får du ikke tilbud om swap til litt over 2000 fra forhandler lengere. Har du byttet deler selv, øker den til 5190,- (full pris) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Da har jeg fått svar på det jeg lurte på. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå