Arodem Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Respawn tar i bruk Valves Source-motor og Microsofts skyteknologi. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Høres meget interessant ut, håper bare det ikke blir en ny Call of Duty som kommer ut hvert år. Dersom det ikke blir det, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dette er spennende Og ja til ett steg frem når det kommer til AI. Føler det har stagnert helt når det kommer til dette punktet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Aldri vært en fan av mech-sjangeren. Håper ikke fokuset blir for mye på det. 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kunne ikkje skjønne kva denne skyte-teknologien var... 1 Lenke til kommentar
ulvulvr Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikuset, inteligensen, programere, størs, skytespillseire, lagkammerater, lekkasjonen... 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Håper vi får sett noe gameplay på E3. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Fikuset, inteligensen, programere, størs, skytespillseire, lagkammerater, lekkasjonen... Alt er rettet nå. Går litt kjapt i svingene når du er litt på overtid og prøver å rekke en avtale. Takk for korrekturen. Endret 6. juni 2013 av Arodem 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Aldri vært en fan av mech-sjangeren. Håper ikke fokuset blir for mye på det. Det er vel selve greia med spillet, Titans. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Etter pasific rim eller hva enn den filmen heter kommer ut blir det vel litt liv for mechs igjen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Håper fokuset er veldig rettet mot MECHs med tanke på at ordinære skytere svulmer opp markedet. Og når du går rundt i en MECH drakt føler du deg så utrolig "Bad-ass". Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan hende det er tids eksklusivt: MORE STUFF A lot of the article has to do with Respawn's origins, actually. So here's the exclusivity mention: They thought working on PS4, Xbox One and PC would prove too difficult for a small team, so they decided to focus on one console instead of two. (er...). "Not to say we won't [go multiplatform] in the future, but for our first game we wanted to focus on making the best game we could." Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Så lenger jeg ikke ER en mech/tank/et romskip i spillet. Jeg vil ha en person jeg kan være; heldigvis virker det sånn her. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du er ein pilot, men du kan springe rundt utanfor mech-en også, og bruke det at du er mykje mindre og ein del raskare enn dei til din fordel. Hadde ikkje sett for meg at dei skulle gå for eit mech-spel. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå