Gå til innhold

Dette trikset lar deg installere Plex på Apple TV ? uten jailbreak

Anbefalte innlegg

Bullshit.

Du får Android HDMI-sticks til under 500 kr. Har en selv som kjører Netflix.

En Android stick kan ikke sammenlignes med en Apple TV boks, men det kan MiniX NEO X5!

Den har forsåvidt slått "alle" Android bokser og stick, samt Apple TV i flere tester.

Koster litt mer, men gir deg også MYE mer.

Du kan f. eks bruke Android tlf / nettbrett som fjernkontroll.

Du kan sende bilder og film rett fra Android nettbrett/tlf og iPad rett på tv skjermen via nettverket og mye annet!

http://www.minix-norge.no/produkter/minix-neo-x5/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Android stick kan ikke sammenlignes med en Apple TV boks

Fordi du mener det?

Da kan jo jeg fortelle deg at det finnes ørti forskjellige Android sticks som gjør akkurat det samme som den boksen... Finnes til og med Android sticks med BEDRE spec (feks. quad-cpu) enn den også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja fordi jeg mener det, og jeg vet alt!

SELVFØLGELIG IKKE. Hvor gammel er du??? 4?

Om du hadde lest det jeg skrev, så hadde du sett at jeg begrunnet det med flere ting.

Blant annet flere tester, at den kan overføre film/bilder fra iPad /android rett på TV skjermen.

Men du kan gjerne opplyse meg. Hvilke stick gjør dette like bra?

Om du tror specs er det viktigste bestandig så tror jeg du bør sjekke litt mer før du uttaler deg.

Selvfølgelig finnes det quadcore stick. Som forøvrig stort sett alle sammen har store problemer med å kjøre Netflix på Android 4.2, så man må nedgradere dem til 4.1 for å få dette til å fungere.

Du kan selvfølgelig bruke en stick også, men skal du koble til litt mer enn trådløs mus/tastatur må du ha en USB hub i tillegg, og et "virvar" av ledninger.

Skal du bruke RJ45 istedenfor trådløst må du kjøpe deg en overgang. (Enda mer kabler)

En MiniX NEO X5 har også utgang for digital lyd, øretelefoner og inngang til mikrofon.

De oppdaterer Firmware jevnlig og hører på brukerne når de utvikler ny Firmware og er generelt den beste leverandøren av slike produuker pr i dag, i mine øyne.

Så NEI, ikke fordi jeg mener det!

Det er mye mulig det er noe jeg ikke har fått med meg også, så jeg håper nå du kommer med annen info.

Alltid gøy å lære noe nytt! Venter i spenning!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Haha... morsomt å lese hvor mye folk klager og syter over et produkt til under 1000-lappen som forenkler hverdagen til hundre tusenvis bedrifter og hjem. Om man på død og liv ikke vil betale for innhold, så får man heller leve med tungvindte løsninger.

Jeg bruker Apple TV til å:

- Vise bilder/filmer fra mac/iphone/ipad til familie og venner

- Kjøpe filmer i iTunes, og begynne å se de umiddelbart

- Jobbmessig, Vise presentasjoner, skypemøter, skjermdeling etc.

... og til 799,- ?... Latterlig billig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...