Arodem Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Den nye Diablo III-sjefen vil få tilbake «loot»-gleden. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 «endgame»-delen av Diablo III skal gjøres nedre. *bedre Tviler uansett på at jeg kommer til å ta opp spillet igjen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 «endgame»-delen av Diablo III skal gjøres nedre.*bedreTviler uansett på at jeg kommer til å ta opp spillet igjen. Takk. Fikset slurvefeilen nå. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gode nyheter. Har ikke sansen for å måtte bruke auksjonshuset i det hele tatt. Man så og si MÅ jo faktisk bruke det for å klare inferno sånn som det er nå. Jeg liker spillet, det er en verdig oppfølger til diablo 2 i mine øyne, men akkurat den delen er no-no. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er så glad for at jeg kan spille PS3/4 utgaven uten auksjonhus :-) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Diablo III er skivebom, men det går vel an å ta seg litt inn på sikt. Det vil vise seg. 3 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Spelet har blitt betrakteleg betre sidan det kom ut, men det har jo tatt eit heilt år. Dei neste oppdateringane blir veldig spennande, spesielt no som gjenstandane vil vere i fokus! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "skal fjernest" skulle det ha stått.... da har det blitt ordentlig endring og loot glede.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gode nyheter. Har ikke sansen for å måtte bruke auksjonshuset i det hele tatt. Man så og si MÅ jo faktisk bruke det for å klare inferno sånn som det er nå. Jeg liker spillet, det er en verdig oppfølger til diablo 2 i mine øyne, men akkurat den delen er no-no. Dersom det var en verdig oppfølger hadde jeg spilt det store deler av døgnet, noe jeg ikke gjør. Hvorfor skal man i det heletatt spille et slikt makkverk når man kan kjøre igang Diablo II og spille Classic Hardcore som i gamle dager? Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Jeg syns grafikken er så dårlig at jeg kommer nok aldri til å spille det uansett. Diablo 2 på sin side har veldig bra grafikk og musikk, men gameplayet er såpass kjedelig at jeg aldri har kommet lengre enn til ørkenverdenen. Oi! Der var det enda et magisk sverd gitt! Men det er jo en god ting. Det er ikke akkurat mangel på gode spill å spille for å si det slik. Endret 6. juni 2013 av Mithridates VI Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvordan skal dette hjelpe? Hvorfor konkret gjør dette akusjonshuset mindre nyttig eller nødvendig? AtW Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg syns grafikken er så dårlig at jeg kommer nok aldri til å spille det uansett. Diablo 2 på sin side har veldig bra grafikk og musikk, men gameplayet er såpass kjedelig at jeg aldri har kommet lengre enn til ørkenverdenen. Oi! Der var det enda et magisk sverd gitt! Men det er jo en god ting. Det er ikke akkurat mangel på gode spill å spille for å si det slik. Endgame er givende. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 så lenge d ikke er på steam er d irrelevant Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Endgame er givende. Jeg liker stilen til Diablo 2 såpass mye at jeg nok kommer til å runde det engang. Diablo 1 var kjempebra da jeg spilte det men det var jo et av de første pc spillene jeg kjøpte så gameplayet var jo mye mer spennende da. Og stemningen i spillet var virkelig magisk. så lenge d ikke er på steam er d irrelevant I'm not going if it isn't a Boing? Lenke til kommentar
hubar Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 D3 kommer for øvrig til Xbox 360 3. september. http://majornelson.com/2013/06/06/the-xbox-360-version-of-diablo-iii-will-be-unleashed-on-september-3/ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kom meg ikke lengre en kapittel 2 før jeg sovnet av og aldri tok opp spillet igjen. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Livet er kort, det er nok av spill, og ikke minst andre ting. Endret 6. juni 2013 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Håper dette fungerer bra i praksis da, og ikke bare på papiret. Om det blir i den grad at det å bruke AH i bunn og grunn er en bonus når du innser at du har alt for mye gull og ser en fin oppgradering ligge ute ville vært knall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Håper dette fungerer bra i praksis da, og ikke bare på papiret. Om det blir i den grad at det å bruke AH i bunn og grunn er en bonus når du innser at du har alt for mye gull og ser en fin oppgradering ligge ute ville vært knall. Jeg skjønner som nevnt ikke engang hvordan dette fungerer bra på papiret AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå