ulf1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har nettopp bestilt en sovesofa fra Living. I avisa stod det at den kostet 3995 kr. Tok kontakt på mail, for å høre om de hadde sofaen på Living Åsane. Hun skrev tilbake at de hadde den i Stavanger, men at de kunne frakte den til Åsane. Da jeg gikk inn på "ordresiden", så jeg at den totale prisen kom på 5995 kr. Jeg er ikke interessert i å betale 2000 kr ekstra, da kan jeg heller kjøpe en bedre sofa en annen plass. Nå svarer såklart ikke damen på mailen min. På nettsiden til Living står det at man må betale et avbestillingsgebyr på 30% av kjøpesummen. Dette blir nesten 2000 kr, og da er jo vitsen borte.. Så! Kan jeg benytte meg av angreretten? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvis du har bestilt over f.eks. telefon/epost, kan du benytte angrerett. Ellers lurer jeg på det samme som nomore gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå