byggbygg Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har sett en billig motorsag på jula den kostet bare 700 kr. Er det noen som har testet den ut? isåfall..er det noe og ambefale ? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kjenner ikke merket. Må jo være en elektrisk motorsag det da og kanskje en, som kun egner seg til småkvist og ikke til trær. Men du kan jo komme med data, eller en link så er det lettere for folk å engasjere seg. Og så bør du fortelle hva du skal bruke den til! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Finner ingen motorsag på jula til 700,- Biligste er 1000,- http://www.jula.no/search-result/?q=motorsag&all=MOTORSAG Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bare det at de skriver at den er laget med tanke på tynning av trær, ville gjort meg meget skeptisk; produsenten vet tydeligvis ikke hvordan en behandler trær... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skal du først ha deg noe billig så ikke kjøp noe til 1000. Sleng deg heller på en kjedesag http://www.jula.no/elektrisk-kjedesag-1-6kw-726727 300 for noe som ryker er ikke så kjipt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Den er vel sikkert helt grei. - Kommer an på hva du skal bruke den til - skal du jobbe i skogen ville jeg vel kjøpt noe annet, men skal du hogge et tre eller to i hagen og kappe opp til ved så er den sikkert helt fin. Det du betaler mer for på etablerte merker er jo ergonomi, kvalitet og tilgang til reservedeler. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 En Silky Zubat 300 eller Gomtaro vil nok være en bedre investering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå