Hvaheterdu Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Lurte på om det var noe vits i å vannkjøle hovedkortet? Har et Asus P8Z77 - V Pro HK. Eneste grunnen til at jeg vil det er fordi det ser bra ut, men det jeg lurer på er om det har noe fordel ved seg? Ulempen er jo at det koster penger og jeg finner ingen komponenter til akkurat mitt HK heller.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nei, ikke noe poeng i å vannkjøle det, nei Lenke til kommentar
byggbygg Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Selveste Hovedkortet treng ikke mye kjøling Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Har vurdert det, men jeg gidder ikke kjøpe et nytt hk for å vannkjøle det Ser veldig pent ut da, haha ;p Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det er ingen vits å vannkjøle et hovedkort. Men om du vil vannkjøle det for det estetiske må du selv bestemme om det er verdt å bruke ca. 600 kr på waterblocks til det. Men det ser sikkert helt rått ut. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Det eneste er at jeg ikke finner vannblokker til hovedkortet mitt Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 http://www.aquatuning.co.uk/product_info.php/info/p13636_Watercool-HEATKILLER--MB-SET-ASUS-P8Z77-V.html Disse waterblockene passer også på Pro og Delux vesjonen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 http://www.watercoolinguk.co.uk/p/MIPS-ASUS-P8Z77-Series-Set-Nickel-POM-Limited-Edition_35823.html Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du skulle hatt et hovedkort der det bare er full cover blokker. Det ser mye bedre ut en enn liten chipset blokk og 2 andre blokker for mosfets og de greiene Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Har bestilt disse http://www.aquatuning.no/product_info.php/info/p15032_MIPS-ASUS-P8Z77-Series-Set-Nickel-POM-Limited-Edition.html Du skulle hatt et hovedkort der det bare er full cover blokker. Det ser mye bedre ut en enn liten chipset blokk og 2 andre blokker for mosfets og de greiene Ja, det er sant nok det også! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Holder det da med en 360 rad + 240 rad til 2 gpu, cpu og hovedkort? har btw en 850W PSU, i tilfelle jeg har for lite strøm ;p Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har bestilt disse http://www.aquatunin...ed-Edition.html Ja, det er sant nok det også! Du vet at du må betale moms + fortolling? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Ja, jeg vet. Regelrett stirrer jeg enda på den, men det er vel ingen norske sider som har denne? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du vet at du må betale moms + fortolling? De fikser faktisk det for deg når du logger inn med en norskadressert bruker. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 De fikser faktisk det for deg når du logger inn med en norskadressert bruker. Må ha skjedd noe feil, når jeg bestillte, da? (en stund siden) Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 De fikser faktisk det for deg når du logger inn med en norskadressert bruker. Åja, gjør de? Så når jeg velger Norge så fikser det seg da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Åja, gjør de? Så når jeg velger Norge så fikser det seg da? Gjorde det siste jeg kjøpte derfra, men det er en stund siden.. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Dette er beskjeden som står når jeg legger til varen i handlekurven: Skatt/moms eller andre avgifter kommer på 25% av total pris plus 208,-NOK UPS commission for payable tax expenses 172,56 NOK* Altså, det er momsen da ? (172,56 NOK*) + at jeg må betale 208 kr i frakt? Totalpris blir 862,81 NOK* Og det er vel uten frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå