Pinng Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Så tanken har ikke falt deg inn at det ser jævlig dumt ut, og at de som korrekterer deg faktisk prøver å hjelpe så du ikke ser ut som en løk? Bedre å være løk enn gestapo. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bedre å være løk enn gestapo. Message received, heller skrive feil resten av livet enn å bli rettet på. Gut, won't do it again. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bedre å være løk enn gestapo. HAHAHA!... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Message received, heller skrive feil resten av livet enn å bli rettet på. Gut, won't do it again. ærlig talt så har jeg ingen problem om noen vil rette meg i norsken... er ikke en perfeksjonist av noe slag. så det er bare å fyre løs med skuddsalvene, hvis du får trang til å ha noe rettet Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 ærlig talt så har jeg ingen problem om noen vil rette meg i norsken... er ikke en perfeksjonist av noe slag. så det er bare å fyre løs med skuddsalvene, hvis du får trang til å ha noe rettet Engelsk* 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Engelsk* og sarkasmen og ironi i mine innlegg fløy over hode på deg... så det der troll kortet ditt faller på døve ører. får vel dra fram esel kortet og bruke det på deg... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 You guise r hilriouous Lenke til kommentar
medlem-308354 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Playstation 3 og Last of Us høres jo perfekt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå