henrikrox Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk tilbud i dag, mens jeg har en bestilling på en ny PS3 som ikke har blitt sendt. Det er en 160GB PS3, altså ikke den nyeste modellen. 2 Spill 1 håndkontroll 1000 kr Syntes dere det er en bra pris? Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Ja, det er bra pris. Solgte min for det samme, med 6-8 spill, men det var til en bekjent. Det var en stund siden tho, og tror de synker i pris når PS4 kommer på banen. Men fremdeles relativt bra pris. Endret 6. juni 2013 av hopp1a Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Gå for den. Du kan jo bytte harddisk selv hvis du trenger mer plass. Endret 6. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er en bra pris. Jeg gav 3,5 for min 320gb, Det var uten spill og allt. Tror ikke du får mye billigere enn det. Om du venter til PS4 kommer ut kan det hende du kan få de ned i 700 elleno, men go for it! Om du engang kommer til å selge den igjen kommer du ikke til å tape mye når du får den så billig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar, kjøper den mest for last of us Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar, kjøper den mest for last of us Gleder meg som en unge det gjør du rett i, ps3 er knall konsoll Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er nok omtrent på denne tiden jeg kommer til å kjøpe PS4 for Infamous 3, så lenge reviewsene er iallefall 5/10. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvor mye plass pleier hvert spill å ta opp på disken sånn gjennomsnittlig? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hvor mye plass pleier hvert spill å ta opp på disken sånn gjennomsnittlig? Rundt 2-3 gb tenker jeg?! Gran turismo 5 tok meg nesten 10gb. Så kommer det ann på om det er stor singleplayer eller om det er et onlinespill. COD pleier som regel ikke ta så mye plass. GTA og Infamous osv med singleplayer og story tar en del mere. Endret 6. juni 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvis du bor i Østfold kan du også vurdere om du skal kjøpe den nye versjonen på åpningsfesten til de nye butikkene de åpner i expert kjeden, koster tusenlappen den også. Fredrikstad og vestby. Annonse er her: http://www.expert.no/home/expertfredrikstad/ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Rundt 2-3 gb tenker jeg?! Gran turismo 5 tok meg nesten 10gb. Så kommer det ann på om det er stor singleplayer eller om det er et onlinespill. COD pleier som regel ikke ta så mye plass. GTA og Infamous osv med singleplayer og story tar en del mere. Laster ned InFamous 2, er på 14 GB Heldigvis har jeg god internettforbindelse. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Anbefaler PS+ på det varmeste! Hører de bytter ut i 1-års titlene nå i juni, så kanskje et gunstig tidspunkt hvis du ikke har de nåværende fra før. Evt. så kjører de div tilbud på abonnement nå og da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Laster ned InFamous 2, er på 14 GB Heldigvis har jeg god internettforbindelse. Hjelper lite når serverne til Sony er supertreige Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Han fyren var merkelig Fikk den til 750 kr i går med 2 hhåndkonttollere, hdmi kabel og 2 spill. Altså en mer håndkontroll enn det stod i annonsen SPurte om han ville gå lavere. Så slo av han 250 kr. Weird. Men men. Fungeree jo kjempe bra og ser ikke brukt ut Endret 7. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Vel vel, du skal jo bare være glad og fornøyd Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Der gjorde du et bra kjøp! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 det gjør du rett i, ps3 er knall konsoll Skriveleif i signaturen din "PS4 HAVE WON THIS GEN!" <- skal vel være Has ikke have Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Skriveleif i signaturen din "PS4 HAVE WON THIS GEN!" <- skal vel være Has ikke have skrive leifen er gjort med viten og vilje for å få opp blodtrykket på disse norsk/engelsk lærerne. som henger på internet i helgene og skal på død å live korrekte alt.. etter andres utsagn så er jeg også det største trollet her på forumet. så jeg er ekspert på feltet og dette er basisk trolle kunnskap... Endret 7. juni 2013 av Zombien. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) skrive leifen er gjort med viten og vilje for å få opp blodtrykket på disse norsk/engelsk lærerne. som henger på internet i helgene og skal på død å live korrekte alt.. etter andres utsagn så er jeg også det største trollet her på forumet. så jeg er ekspert på feltet og dette er basisk trolle kunnskap... Så tanken har ikke falt deg inn at det ser jævlig dumt ut, og at de som korrekterer deg faktisk prøver å hjelpe så du ikke ser ut som en løk? Endret 7. juni 2013 av Alekpowah 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Så tanken har ikke falt deg inn at det ser jævlig dumt ut, og at de som korrekterer deg faktisk prøver å hjelpe så du ikke ser ut som en løk? Fy, ikke plage Zombien!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå