CasterAnd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har planer om både NAS og HTPC, så tenkte det var like greit å kjøre alt i ett. Men spørsmålet er om dette går! Tar utgangspunkt i denne tråden: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=152586 Og min HW er: CPU: i5 2500K (fra gaming pc hvor jeg skal oppgradere CPU uansett) Kabinett: Cooler Master Elite 120 Mini-ITX PSU: Corsair CX 430W PSU SSD: Intel SSD Series 60GB HDD'er: 2x 3TB WD Red series (stillegående og lavt strømforbruk) WiFi: ASUS PCE-AC66 N1750 AC Wireless Adapter Hovedkort: MSI B75IA-E33, Socket-1155 RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB (2x4GB) CD/DVD: Samsung DVD Writer, SH-224DB (Har Blu-Ray spiller fra før av). Og så kjøper jeg Intel® Core i7-3770K Processor for min stasjonære's oppgradering, samlet innkjøpspris blir da 7.906,- kr. OS og software går jeg ut ifra forumtopicen som ble tidligere nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bruker i VMware workstation i bunn kan du virtualisere endel OS'er på toppen av dette. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Nja tror jeg velger å kjøre en rekke programmer som i tråden. Hovedspørsmålet er om dette er en god idé og evt. om jeg burde velge annen HW for å balansere pris og ytelse mer. Merk: Dette blir ingen gamer-pc. Endret 7. juni 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå