FpsStu Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 se selv! bilde Bare tre bokstaver kan beskrive dette: OMG! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 se selv! bilde Bare tre bokstaver kan beskrive dette: OMG! hva har du satt Opera til å identifisere seg som? la meg gjette .. IE6? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 se selv! bilde Bare tre bokstaver kan beskrive dette: OMG! hva har du satt Opera til å identifisere seg som? la meg gjette .. IE6? Men når et selskap som selger produkter for anti spybot, mener jeg er utsatt for spionasje og spybot'er og sånt og ikke klarer å si hvilken browser jeg bruker... *ILLE* Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hehe, ikke bra. Skal selge eliminator saker også klarte de ikke se hvilken browser du faktisk bruker. Ikke bry deg om kebab gud, alle hans meldinger er til for å provosere. Har ikke sett EN konstruktiv eller positiv melding av noe slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå