Joachim_F Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det populære XBLA-spillet lanseres snart for Windows. Versjoner til PS3 og Vita er også på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Likte ikke Xbox-utgaven så godt, musikken var jo mye kjedeligere. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Likte ikke Xbox-utgaven så godt, musikken var jo mye kjedeligere. Jeg digga musikken i Xbox-versjonen, det hørtes ut som et Sega Mega Drive-spill! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det populære XBLA-spillet lanseres snart for Windows. Versjoner til PS3 og Vita er også på vei. Spelunky HD på PS3 er vel ingen nyhet? Lenge siden jeg kjøpte det spillet på PSN. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Et av fjorårets aller beste spill etter min mening. Vanedannende som fy. Spelunky HD på PS3 er vel ingen nyhet? Lenge siden jeg kjøpte det spillet på PSN. Du tenker sikkert på Spelunker HD. Lett å blande de sammen. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Et av fjorårets aller beste spill etter min mening. Vanedannende som fy. Du tenker sikkert på Spelunker HD. Lett å blande de sammen. Ups, stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå