Potter Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Så har det skjedd igjen. PC'en henger under oppstart, og denne gang står jeg fast. Andre gang Windows-logoen dukker opp er det full brems, og alt fryser. Jeg har forsøkt det meste: Msconfig med selektiv oppstart (jeg får startet i sikkermodus) og den avanserte muligheten, diagnoseoppstart og f....'s oldemor. Dette har fungert bra ved to tidligere anledninger, men denne gangen står jeg bom. Jada, jeg vet at 98SE med fordel kan byttes ut med XP, men det må vel være en annen mulighet? PIII500 256 RAM Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hadde du gjort noen endringer på systemet før du fikk problemet? Og hva gjorde du? Du kan prøve å bruke valget; gjennopprett til den siste gode konfigurasjonen....(elendig oversettele, vet det...) Lenke til kommentar
Potter Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg tror ikke jeg har gjort noe som helst. Det startet med at jeg mistet lyden, og da jeg rebootet var det full stopp. Hvordan går jeg frem for å gjenopprette den siste gode konfigurasjonen? PS: Jeg har kjørt scanreg i Dos uten hell. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Beklager, jeg trodde du hadde windows XP... den har slik gjenopprettningsvalg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå