Cthulhu Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Noe er på gang i Nangang.Livet på en av verdens største teknologimesser Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Etter så mange år.... er det noe som faktisk kommer over dere som "wow.....hva i all verden...?" Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Lurer på hvor mye lenger man kommer til å bruke båsberter. Er ikke sånt på full fart ut i Europa og USA? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tipper Apple har krisemøte med advokatene sine.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Men det der er da ingen Apple... Det er en Umbrella! Ser ihvertfall litt ut som en paraply. Totalt forskjellig Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "Samt klassikeren: Alvorlige asiatiske menn som ser på datamaskineri." Typisk! Det er en på hver J**la messe! Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Men det der er da ingen Apple... Det er en Umbrella! Ser ihvertfall litt ut som en paraply. Totalt forskjellig Oh crap, the Umbrella corperation har allerede startet med å ta over verden. La oss håpe Apple saksøker dem før de kommer så langt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tipper Apple har krisemøte med advokatene sine.. Noen har stjelt den glossye skjermen Lenke til kommentar
Labia Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Klarer ikke å ser for meg hvordan de klarer å assosiere deilige damer med data... spesielt med NAS???? Kontraintuativt... Hey baby, kom hjem til meg så kan du sjekke den nye NASEN min... Stor og feit og land? Lenke til kommentar
geiryeh Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Taiwan verdsetter fortsatt jenter som feminine. Vegar klarte ikke å finne norskrelaterte innslag på Computex fordi nordmenn ikke bruker båsberter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå