Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvor mye vann(eller annen drikke) er det passe å drikke til dagen? Er redd jeg drikker for mye etter jeg har lest om en del tilfeller med vannforgiftning.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det skal veldig mye vann til for å bli forgiftet av det. Drikk når du er tørst og har lyst på det. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg drikker hvertfall 2 liter vann hver dag, mer på treningsdager. Enda ikke død. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg drikker hvertfall 2 liter vann hver dag, mer på treningsdager. Enda ikke død. Unødvendig kommentar. 2l vann er ikke spesielt mye, heller normalinntak for en mann. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Unødvendig kommentar. 2l vann er ikke spesielt mye, heller normalinntak for en mann. Var din kommentar mer nødvendig? Jeg snakker om 2l rent vann i tillegg til alt annet man drikker iløpet av en dag. De færreste jeg vet om drikker 2 liter vanlig vann i tillegg til melk, kaffe, brus osv. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det skal veldig mye vann til for å bli forgiftet av det. Drikk når du er tørst og har lyst på det. Man skal faktisk drikke før man er tørst. Er man tørst er det et tegn på at man er dehydrert. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg drikker når jeg er tørst. 2-4 liter dagen, tror jeg. Ikke helst sikker hvor stor drikkeflaska mi er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har idag drukket nesten 2 liter på få timer, og er egentlig mer tørst men prøver å begrense meg litt. Har lest at hvor tyngre man er hvor mer vann skal man ha. http://www.klikk.no/helse/dinkost/ernaring/article612086.ece på denne linken står det jo at man skal ha ca 1,8 liter vann til dagen om man veier 60(jeg veier ca 55) så er redd det blir for mye om jeg forsetter? Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva er det værste som kan skje? Tisse-diare? Om det finnes i det hele tatt. Alt jeg har hørt om vann, er "jo mer, jo ber". Drikker en god del vann når jeg spiser popcorn.. som er 2-3 poser dagen, ikke dau enda. Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hva er det værste som kan skje? Tisse-diare? Om det finnes i det hele tatt. Alt jeg har hørt om vann, er "jo mer, jo ber". Drikker en god del vann når jeg spiser popcorn.. som er 2-3 poser dagen, ikke dau enda. Det verste som kan skje er jo vannforgiftning, men tror det skal en del til å få det. Om man drikker for mye skylder man ut viktige salter. Tror du kan slappe helt av ts så lenge det ikke går så mye over 3 liter. Endret 6. juni 2013 av Lite selvrespekterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da satser jeg på det. Har snart drukket 3 liter, så blir nok iallefall en del vann til i løpet av kvelden tenker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå