blomsty Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Satt å spilte litt Gran Turismo 5 i stad (om det skal ha noen betydning), og helt ut av det blå begynte den å lage en rar lyd jeg aldri har hørt før. Lyden var der hele tiden med et par sekunders mellomrom, og gav seg ikke før jeg tok ut discen som stod i. Da jeg ble ferdig med det billøpet jeg holdte på med, kunne jeg ikke styre noe inne på spillet, men kunne trykke på ps knappen for å komme meg ut av spillet. Det er en ca 1,5år gammel ps3 slim. Den står åpent for god lufting og har ikke noe støv på seg. Temperaturen var helt vanlig, langt ifra at man kunne "brent" seg. Legger ved en link til en lydfil som jeg tok opp. Noen som vet hva dette kan være? www.mediafire.com/download/79e21kq7hyw8p9e/ps3.amr Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det skjer, skjedde med ps2 ganske mye hver gang jeg spilte bil spill .. Men også på PS3 får man en slik lyd med et par sek mellomrom av og til, de tinga blir rett og slett gamle eller så er CDen utslitt. og ja den kan bare " froze" PS3 connection og etc.. PS3 har en del feil Lenke til kommentar
dbass Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hørtes ut som en dårlig CD/DVD/BD-ROM. Fungerer den nå etter en reboot? Har du prøvd med andre medier, si for eksempel en gammel CD-plate med musikk på. Eller en nyere BD-plate med film. Kommer lyden da? Hvis lyden og problemet er varig ville jeg rotet frem kviteringen og dratt tilbake til selger for å reklamere. Lenke til kommentar
blomsty Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Prøvde den for første gang i dag etter at den rare lyden kom her om dagen. Virker som om det er noe som er ødelagt inni maskina, for verken cd, dvd eller ps3 spill fungerer på den. Ingen blir registrert av maskina når jeg setter dem i, og ikke lager den sånn "spinne" lyd når discen går rundt. Har tatt kontakt med teknisk support hos Playstation, så er bare å vente på svar. Forhåpentligvis går dette under reklamasjon/garanti Føler ting var mer holdbart før når man brukte kassetter istedenfor cd på spillemaskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå