Tjommie Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hei, kikker på denne finn-kode: 41996587 Er den noe tes for en førstegangsbil eller burde jeg se etter noe annet? Ser bra ut og prøvekjørte den idag, og det virket ikke som om det var noe galt med den. Noen greie ting man også burde se etter når det kommer til disse bilene? Takker for all hjelp! Endret 5. juni 2013 av Tjommie Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Linken er død. Fjern punktumet på slutten av linken. Sikkert en ok bil. Sjekk at forstilling er fikset. Fristen på neste EU er i november. Litt kort tid til at jeg ikke ville tatt naf-test. Endret 5. juni 2013 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Tjommie Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Fikset! Eller, ikke helt... Har ikke veldig mye peiling på bil, så kunne du vært så snill og enkelt forklart meg hvordan jeg sjekker forstillingen? Endret 5. juni 2013 av Tjommie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå