Gå til innhold

Den store Nokia EOS-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en nettside/video med demo av 1020 (eller kanskje det var 920?) jeg så på nett (jeg husker ikke hvor!)...

kanskje noen her har link...- det var en demo der en dame demonstrerte telefonen, og viste fotografering av et oppsett med en "miniverden" med små modeller/dukker, og hun tok nærbilde av en dukke....

takker for tips!

Lenke til kommentar

WPcentral avkreftet i natt ryktet om at en 64gb versjon skal komme. Såfremt du ikke er "Telefonica"-kunde.

http://www.wpcentral.com/killing-rumor-microsoft-stores-will-not-selling-64gb-nokia-lumia-1020

Er jo helt utrolig!

Ca 24 GB tilgjengelig lagring hører ikke hjemme på en "toppmodell"... Det jeg ikke skjønner er att Nokia har vært veldig flink å levere med mye lagring/minnekort på sine tidligere toppmodeller (eks 808 har 80GB lagring) og også minnekort på noen av de billigere Lumia modellene, men altså ikke 1020..

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Dette sammen med at rød ikke er tilgjengelig og den generelle følselsen av at "de holder igjen" gjør at jeg seriøst vurderer en 808 istedenfor.

At den ikke kommer til SEA før fjerde kvartal (antatt) gjør det ikke bedre.

Om du vurderer 808 bør du være kjapp isåfall, jeg leste ett sted att Nokia har planlagt å stoppe produksjon av den rett etter sommeren.

Lenke til kommentar

Om du vurderer 808 bør du være kjapp isåfall, jeg leste ett sted att Nokia har planlagt å stoppe produksjon av den rett etter sommeren.

Kjøpte i går, brand spanking new fra en nokia-dealer som hadde fått et restlager å rense ut før 1020 kommer.

Til den nette sum av 2150kr.

Med garanti og alt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...