aleksanderro Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 God kveld, Var en tur innom Diskusjon.no via mobilen da jeg la merke til den ekstremt store reklamen som er umulig og ikke legge merke til eller fjerne. Håper dette er noe som blir fjernet og ikke blir værende der.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Skulle til og lage en tråd om dette selv. Uaktuelt med en reklame som tar opp halve skjermen.. Viss den er kommet for å bli må eg vel roote og ligge inn adblock igjen. Endret 5. juni 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg er helt enig i at denne annonsen er stor, og den er nok i største laget for mobilskinnet på Diskusjon.no. Dette er så vidt jeg vet en kortvarig kampanje, og det er altså ikke en permanent endring av annonsestørrelsene. Tusen takk for ærlige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Men på bilde står det "Dra opp for å lukke kartet" (kartet?) men det går ikke. Er det egentlig meningen at det skal kunne gå å lukke annonsen? Siden den henger med uansett hvor jeg ser på forumet, ikke bare på forsiden. Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er en konflikt mellom Javascript/CSS i annonsen og Javascript/CSS i forumet som gjør at annonsen ikke fungerer som den skal. Det fungerer fint på de redaksjonelle sitene våre, men ikke her i forumet. Vi har derfor tatt vekk annonsen nå. 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Flott, nå er forumet brukernes igjen på mobilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå