Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Takk for innspillenene! føler meg mye bedre, begynt og snakke med noen andre jenter også, sa det til henne igår bare for og liksom hvise at jeg vil ha henne mer en noen andre, ved og si at jeg har liksom to andre muligheter enn henne, men er henne jeg vil ha.. Da ble henne dritsur og sjalu.. merka jeg. Så ja. Få inn i hodet ditt at det verste man gjør er å virkelig tro at man eier den man elsker - hvis man esker noen, så lar man dem ha full frihet, og er enige om hvor individuelle grenser går for hva man godtar av friheter. Man blir ikke glad i andre, man blir gladere i seg selv i nærheten av noen spesielle, også begår man den feilen å tro at det har bare med denne ene spesielle personen å gjøre, og klynger seg til den. Kalles for å lure seg selv, men det er helt vanlig dessverre Så kutt ut sånn "følelsesspill", fordi det kommer til å skade dere begge Lykke til! Endret 9. juni 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Så kutt ut sånn "følelsesspill", fordi det kommer til å skade dere begge Jøss, hadde ikke ventet den fra deg, men helt enig. Å spille på følelser/empati er ikke lurt. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Uff.. Ting gikk bra en liten periode nå.. snakker med en annen ei. Men føler at det ikke er sånn det var med hun.. Savner henne, tenker på hvordan noen kan leve opp til det hun var.. at ingen andre jenter er så perfekt.. Jeg har bryti sammen idag, like før igjen.. Orker ikke tanken på uten henne.. For har den sperra i hue nå.. at jeg ikke finner noen så herlig og perfekt som det hun var mot meg.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du får bare gå det av deg Nå er selv jeg opprådd, og det er ikke ofte det følelsen kommer Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nej nej.. får ikke gjort så mye egentlig.. Eneste jeg faktisk vet er at HUN kommer tilbake uansett hva.. har henne alltid gjort med andre ekser osv. Så er bare og roe seg egentlig og ta ting som det kommer.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) alltid gjort med andre ekser osv Endret 9. juni 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå