Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett mc

Anbefalte innlegg

Er ny her, så trenger litt fakta om lett mc.

- Hvilken sykkel bør jeg velge (har sett mye på yzf)

- Hva koster lappen som ca

- Når kan jeg øvelseskjøre

- Hva bør jeg vite om trafikalt grunnkurs (skal på tg den 24. juli nå)

- Fordeler og ulemper ved lett mc

- Hvor mye koster bensin per liter

Tusen takk på forhånd :)

Endret av mortimer98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såklart har det fordeler, man blir mer mobil i form at man ikke lenger er avhengig å ha noen til å kjøre seg rundt hele tiden. man blir fortere vandt til å ferdes i trafikken. Det er også fin øving hvis man tenker på tyngre sykkel senere. det er jo kjempefarlig å begynne med f.eks. Bmw 1000RR. hvis man aldri har kjørt sykkel før.

Siden du først spør om bensinpris kan jeg alltids svare. ca 15 kr pr liter, men finner både over og under denne prisen.

"Lappen" varierer veldig i pris etter hvor du bor, enkelte må ut med 30k, mens andre kan bruke bare 10-11k. men å sette av 20k er ikke noe utenkelig..

Sykkel er veldig smak og behag, utifra det inntrykket du gir meg her, vil jeg si at 4-takt er et godt valg for deg. om du vil har R-sykkel eller SM, er det nok bare du som bestemmer/vet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sykkel er veldig smak og behag, utifra det inntrykket du gir meg her, vil jeg si at 4-takt er et godt valg for deg. om du vil har R-sykkel eller SM, er det nok bare du som bestemmer/vet.

Jeg har tenkt mye på å kjøpe en yamaha yzf r125, men vis det blir den hvilken farge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...