Poohbear80 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 bumper denne tråden. synes spillet er veldig morsomt. Startet med Energy decken, men har flere andre uncommon og rare cards fra andre decks enn Energy. Er det laget noen norske grupper på chatten der? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Spillet var rimelig gøy, har ikke hatt tid til å sette meg ned med hverken det eller andre spill på 3 måneder Når jeg får tid så står nok dette rimelig øverst på lista over spill som kommer til å bli plukket opp.Det eneste jeg er litt redd for her er at mage kommer til å starte med / gli over til Heartstone som får en god del mer oppmerksomhet.Nå er spillene rimelig forskjellige, men har samme grunnprinsipp for noen som ikke er inne i noen av de og jeg tror det blir vanskelig å vinne over folk til dette når Heartstone slår til for fullt. For meg så synes jeg Scrolls virker et hestehode mer interessant og gleder meg til å ha tid til å sitte ned for å se hvilke forandringer som har kommet på plass de siste månedene. Lenke til kommentar
Poohbear80 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Leste at i Hearthstone vil det være enklere å kjøpe seg til suksess. I Scrolls MÅ man spille for å vinne penger. det synes jeg er et bedre utgangspunkt. For meg virker det da som om Blizzard blir mer opptatt av å tjene penger via mikrotransaksjoner 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå