enis11 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Lurer på hvor mye kommer dere til og skrive? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Lurer på hvor mye kommer dere til og skrive? Skriver ned alt jeg husker Lenke til kommentar
enis11 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skriver ned alt jeg husker logisk Lenke til kommentar
enis11 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er folk villige til å dele notater, korte sammendrag? Jeg vil legge ut mine korte sammendrag i kveld, så håper jeg flere følger på. Sender du notatene ? Lenke til kommentar
Simennzz Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Læreren våres sa han forventa minst 12 sider.. Som er 3-4 A4 ark? Lenke til kommentar
enis11 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Læreren våres sa han forventa minst 12 sider.. Som er 3-4 A4 ark? tilsammen, eller? Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da jeg tok faget i fjor sa foreleser at vanlig antall sider var ca 14. Det er ikke vanskelig å komme opp i det antallet ettersom eksamensarkene er veldig små. Lykke til folkens Lenke til kommentar
enis11 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da jeg tok faget i fjor sa foreleser at vanlig antall sider var ca 14. Det er ikke vanskelig å komme opp i det antallet ettersom eksamensarkene er veldig små. Lykke til folkens Det er mye for meg :s Lykke til Lenke til kommentar
iwr91 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fornøyd med oppgavene eller? Det er jeg, akkurat de to jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Fornøyd med oppgavene eller? Det er jeg, akkurat de to jeg ønsket meg Kjempe fornøyd med oppgavene.. Var de to jeg også ville ha og de jeg hadde lest mest på :-) Endret 12. juni 2013 av Hassli Lenke til kommentar
Define Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Var jo ikke noe vits å lese på alle oppgavene, smarte vi er god ferie. Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvilke oppgaver fikk dere? Lenke til kommentar
iwr91 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Vi fikk om motivasjon og ledereffektivitet! Det gikk bra å gamble ja, flaks for oss! God sommer Endret 12. juni 2013 av iwr91 Lenke til kommentar
ylva92 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Lenke til kommentar
Studten Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Lenke til kommentar
ylva92 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Sjekk innboksen din Lenke til kommentar
Studten Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Sjekk innboksen din Fant ingenting der mhm Lenke til kommentar
ylva92 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Sjekk innboksen din Fant ingenting der mhm Merkelig. Uansett, jeg er villig til å betale 199 kroner. Enkelte av eksamensbesvarelsene fra enkeleksamen har jeg ikke bruk for ettersom eksamensoppgavene er annerledes i år. Send innboks melding til meg angående kontonummer. Lenke til kommentar
Studten Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Sjekk innboksen din Fant ingenting der mhm Merkelig. Uansett, jeg er villig til å betale 199 kroner. Enkelte av eksamensbesvarelsene fra enkeleksamen har jeg ikke bruk for ettersom eksamensoppgavene er annerledes i år. Send innboks melding til meg angående kontonummer. Har alle de 13 oppgavene som kommer nå til eksamen! Er på 28 A4 sider. Er jeg som har gjort dem, ikke enkeleksamen. Er minst like bra! Lenke til kommentar
Studten Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-) Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-) Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? Om du er interessert kan du kjøpe av meg, tilby en pris? Sjekk innboksen din Fant ingenting der mhm Merkelig. Uansett, jeg er villig til å betale 199 kroner. Enkelte av eksamensbesvarelsene fra enkeleksamen har jeg ikke bruk for ettersom eksamensoppgavene er annerledes i år. Send innboks melding til meg angående kontonummer. Har alle de 13 oppgavene som kommer nå til eksamen! Er på 28 A4 sider. Er jeg som har gjort dem, ikke enkeleksamen. Er minst like bra! Har sendt deg en mail btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå