TheNarsissist Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg og, hørte at noen forelesere hadde sagt den ikke kom fordi den var for omfattende. Synes den er en av de lettere jeg.. Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Vår foreleser har laget en mappe som omhandler eksamen på itslearning. Det er tre oppgaver han har markert ut i rødt. Oppgave 10, 11 og 12. Kan ikke huske hvorfor han har gjort det, noen som vet hvorfor akkurat disse oppgavene er markert? Foreleseren nevnte også noe om at en oppgave garantert ikke ville bli gitt på eksamen fordi den var for omfattende. Noen som aner hvilken? Har du funnet ut hvorfor de var markert i rødt? Lenke til kommentar
Obelixen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også. Lenke til kommentar
Jaaaahaaa? Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 De sier så... Problemet med denne eksamen er det handler litt om flaks på hva man får. Lenke til kommentar
Bistudent21 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg veliger å fokusere på arbeidskravene. For de av dere som ikke har rukket å gjøre eksamensoppgavene ligger de fleste her. https://organisasjonsatferdogledelse.wordpress.com Om noen har gjort eksamensoppgave 10 kunne dere være så snille å legge den ut her? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også. Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia Sitti inne hele helgen og lest. Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke. Lenke til kommentar
OVOXO Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Synes det er rart at de skal inkludere en oppgave som ikke vil bli gitt på eksamen Lenke til kommentar
Obelixen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også. Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia Sitti inne hele helgen og lest. Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke. Pleier vel som regel å være en sammenheng ja, men nå vet jeg ikke hvordan årets arbeidskrav har vært, men tidligere så har det vært innom alle temaene like godt fordelt. Det blir bare ren loddtrekning på hva vi kommer til å få imorgen. Bra at vi kan ekskludere oppg 1 hvertfall! Jeg satser på personlighet og ledelse & administrasjon Lenke til kommentar
flacko Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også. Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia Sitti inne hele helgen og lest. Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke. Pleier vel som regel å være en sammenheng ja, men nå vet jeg ikke hvordan årets arbeidskrav har vært, men tidligere så har det vært innom alle temaene like godt fordelt. Det blir bare ren loddtrekning på hva vi kommer til å få imorgen. Bra at vi kan ekskludere oppg 1 hvertfall! Jeg satser på personlighet og ledelse & administrasjon Arbeidskrav er endret slik at de gir noen av oppgavene som arbeidskrav. Noen skrev tidligere at oppgave 7 og 10 ble gitt som arbeidskrav i høst, og da kom 7 og 9 på eksamen. Dette semesteret har oppgave 5, 7 og 10 vært gitt som arbeidskrav. Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Tør virkelig ikke å gamble på noe annet en at oppg. 1 IKKE kommer Lenke til kommentar
krabbi Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg tror at oppgave 1 og oppgave 10 kommer. Oppgave 1 har aldri blitt gitt og 10 var siste arb.krav. Men man vet jo ikke før man vet. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) 13 har vel aldri blitt gitt. Oppg 1 blir ikke gitt. Blir jo sagt hvert eneste år. Kommer oppg 11 er det natta for min del Endret 10. mai 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 4, 12 og 13 har aldri blitt gitt. 11 ble gitt 2 år på rad (h13-v14) så blir vel for dumt hvis den skulle komme igjen Lenke til kommentar
OVOXO Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Er det slik at det alltid er 1 oppgave fra 1-7 og 1 fra 8-13? Lenke til kommentar
flacko Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Er det slik at det alltid er 1 oppgave fra 1-7 og 1 fra 8-13? ja 1 Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det er vel innafor å tegne modeller på eksamen? Eller skal det kun være tekst? Lenke til kommentar
BIerBest Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 På oppsummeringsforelesningen på fredag ble vi fortalt at det kunne kommme 2 fra 1-7 eller 2 fra 8-13 eller en fra hvert tema Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 På oppsummeringsforelesningen på fredag ble vi fortalt at det kunne kommme 2 fra 1-7 eller 2 fra 8-13 eller en fra hvert tema Så det su sier er at vi får 2 fra 1-13? Lenke til kommentar
Oliver Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva har foreleserne deres sagt at sideantallet på besvarelsen bør være (pr oppgave eller i sin helhet)? Lenke til kommentar
BIerBest Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Normalt et snitt på 12 – 14 sider, avhengig av oppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå