Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er klar over at jeg har laget en del emner i det minste, og høres ut som tidenes hypokondo, men det får da være så. Har i det siste vært utrolig tørst hele tiden. Har alltid vært en ganske tørst person, men nå kjenner jeg det sånn konstat. Drakk en liter vann og var forsatt tørst etter det. Dette kan vel være et tegn på diabetes? Eventuelt hva annet kan dette skyldes? Hva skjer om jeg fks går med en ubehandlet diabetes/annen sykdom? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Har skrevet noe som kanskje kan være interessant her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk, skal ta meg en titt Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Spist mye salt? Kan gå og tørste i dager etter å ha spist en Grandiosa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei, har i grunn ikke det. Spiste litt tortilla igår fks som kanskje forverrer det, men har vært masse tørst før det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå