Øystein.F. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Strategiske rollespel i 2D er neste stopp for Capcom. Les hele saken Lenke til kommentar
dewylde Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei, nei, nei, nei, Capcom!!! Bruke alle ressurser på Dragons Dogma 2 nå, Gjerne på PS4 plattformen - ikke noe Play2Win d... erm - "spill" :-( Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,, Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,, Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå? nei du har helt riktig det var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IP Dragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 " Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå?nei du har helt riktigdet var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IPDragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 " Ja men det er jo åpenbart Dragons Dogma, de har bare skiftet navnet Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dragons Dogma 2 har jo allerede fått trailer til Ps4 så det trenger du ikke bekymre deg om,,,Ehm. Nei. Eller, det vil si, Sony har vist trailer til et spill som går under navnet Deep Down, og det spekuleres i at dette kan være Dragons Dogma 2.Eller tar jeg feil nå?nei du har helt riktigdet var bare spekulasjon om at det var dragon dogma 2 men er vært avklart er egen IPDragon dogma 2 har aldri vært annonsert eller trailer til endåg selv om det kan bli forviring siden folk kaller dark arisen som "dragon dogma 2 "Ja men det er jo åpenbart Dragons Dogma, de har bare skiftet navnet selv om det er åpenbart så lenge det ikkje er offisielt så blir det galt og kalle det Dragon dogma 2 så langt trur jeg også det er neste dragon dogma, men capcom pleier jo også like lage nye titler i action sjangeren ganske ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå