Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvordan ser det ut nå skjermkortet har fått nok??? Jeg har testet litt med overklokking. Original 325/400 Før kunne det tåle 400/450-500 og kunne fremdeles kjøres i Benchmark. Men nå er det så vidt jeg har klokket. Ca. 30Mhz kanskje. Og så plutselig begynner hele skjermen å flimre i grønt, lilla og så videre. Har jeg klart å ødelegge hele kortet nå da eller? Kjører det på normale innstillinger nå, og det ser ut til å funke bra på det? Noen tips? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ikke klokk det.. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Nåja du skal nå ikke le. Du har nå ennå litt å hente på den Barton'en din kompis... He he. Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Nåja du skal nå ikke le. Du har nå ennå litt å hente på den Barton'en din kompis... He he. Det har du også Trådstarter: Det kan virke som om kjølern din sitter dårlig, eller at du har det varmere i kabinettet ditt enn du har hatt det tidligere. Sjekk at kjøler sitter skikkelig. Om du har noe kjølepasta liggende kan du prøve å ta av kjøler, vaske med isopropanol eller rødsprit, og smøre på et nytt passende lag med pasta. Husk bare å vær forsiktig, og og at om du ødelegger noe (lager riper, knekker noe osv) så kan du miste garantien på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå