Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Svigermoren min spiller på nettbrett, og jeg betviler på det sterkeste at hun kommer til å la seg friste av dette. Der går det mest i Candy King-eller hva det nå enn heter. Majoriteten av de som spiller på nettbrett eller mobil holder seg nettopp til den type spill fordi de er lettfattelige og det går an å spille bare i korte perioder. Lange spill egner seg svært dårlig til slikt er min egen erfaring. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tror også mer avanserte spill har en dårlig fremtid på nettbrett og telefon. Der er det som regel simple greier som selv "bestemor" kan spille som selger. 1 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Slike spill er kanskje ikke perfekt å spille på et nettbrett, men det går og det kan være gøy. Og når så mange millioner har et nettbrett så er muligheten til å nå ut til mange stort. Det at et spill som Deus Ex kommer til nettbrett vil på ingen måte ødelegge franchisen. Tja, jeg forsøkte nå GTA 3 på nettbrett (Nexus 7), og syntes i grunnen det gjorde mest vondt i fingrene. Jeg ser bare ikke hvordan berøringsskjerm skal fungere til sånt. Og det er bare det at nettbrett bør fungere til mye som ikke er action-snikespill. En over her nevnte X-Com, som jeg godt kunne tenke meg å spille igjen på nettbrett, og jeg irriterer meg stadig over at Psygnosis ikke gjenutgir Lemmings til nettbrett og smarttelefon. Det kan godt være at dette kommer til å selge, det kommer bare ikke til å bli noe bra. Og jo, det ødelegger franchisen at utviklerne nok en gang totalt bommer på det fansen vil ha. Deus Ex har en del fans som mener det opprinnelige spillet var og er noe av det beste av PC-spill, mens Deus Ex 2 var en middelmådig kosoll-port som knapt var spillbart da det kom ut (ikke ulikt GTA4). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 og jeg irriterer meg stadig over at Psygnosis ikke gjenutgir Lemmings til nettbrett og smarttelefon. Lemmings og Worms type spill tror jeg kan fungere ideelt på nettbrett. Deus Ex?No! 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tja, jeg forsøkte nå GTA 3 på nettbrett (Nexus 7), og syntes i grunnen det gjorde mest vondt i fingrene. Jeg ser bare ikke hvordan berøringsskjerm skal fungere til sånt. Og det er bare det at nettbrett bør fungere til mye som ikke er action-snikespill. En over her nevnte X-Com, som jeg godt kunne tenke meg å spille igjen på nettbrett, og jeg irriterer meg stadig over at Psygnosis ikke gjenutgir Lemmings til nettbrett og smarttelefon. Det kan godt være at dette kommer til å selge, det kommer bare ikke til å bli noe bra. Og jo, det ødelegger franchisen at utviklerne nok en gang totalt bommer på det fansen vil ha. Deus Ex har en del fans som mener det opprinnelige spillet var og er noe av det beste av PC-spill, mens Deus Ex 2 var en middelmådig kosoll-port som knapt var spillbart da det kom ut (ikke ulikt GTA4). Det å kunne spille GTA3 nettbrett synes jeg er ekstremt kult, det er selvfølgelig litt knotete pga kontroll måten. Og ikke noe jeg hadde sittet i time etter time å spilt, men det er gøy nok og fungerer til å være på en portabel spill maskin synes jeg. Det er også mye det å vende seg til å spille på denne måten. Jeg ser sønnen til søsteren min som er 6år, han spiller endel fps spill på iPad og han er dritt god! Og han vil ikke ha noen Nintendo 3DS men en iPad pga spill utvalget... At dette Deus Ex spillet ikke kommer til å være bra det vet du rett og slett ikke. Det dukker nok opp anmeldelser rimelig raskt når det er kommet. Så da får en se da.. Om en bare skal gi det fansen vil ha så er faren stor for å luke bort for mange andre spillere, dette er bare good bussines ifra utviklerne. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Huff... Huff... og huff.... Dette var et magaplask av en annonsering for min del. Utrolig skuffet.... Hadde håpet på et nytt PC og/eller Xbox 360 og PS3, heck... En PS Vita-tittel i Deus Ex verdenen hadde vært bedre enn det som ble presentert i dag... For å sitere Djuice-reklamen: "FYSJ!! SVIKER(e)!!! FYSJ!!!!" Lenke til kommentar
8igby Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 For å sitere Sheldon Cooper: "...The horror..." Som gammel Deus Ex fan er det eneste jeg klarer å tenke er at de har lurt oss. De kommer til å hoppe frem på E3 med et stort flir og si HA HA.. Det er den eneste forklaringen jeg har på denne horrible nyheten. Nå skal jeg rense hodet med en runde av originalen, og håpe at de har lurt oss... håpehåpehåpe... Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Syns det er greit di prøver dette til andre plattformer. Kommer garantert noko snadder til pc og konsoller etterkvart. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 hva er tedensen med noen i spill bransjen som ikkje vil selge spill? skal love deg salget vil bli mye mindre på iphone/Ipad exlusivt en om dei hadde gjort pc og konsol eller begge deler Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Deus Ex "The Fail 2" . Facebook only! 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dette må da være en spøk på lik linje med Human Defiance... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Forskjellen er at Human Defiance var en aprilsspøk. Det finnes ingen junispøker. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hyyyyl og atter hyyyyyl! Kjipe nyheitar for ein konservativ grinebitar som likar å ha kontrollaren i handa Håpar i det minste på at spelet blir bra, og at det kan dukke opp på andre plattformar seinare. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Dette får faktisk "Human Defiance" til å fremstå som en drøm! Deus Ex: The Fail! Edit: Like: 944 Dislike: 12,121 Finnes det noen video på youtube som er mer fail enn dette? Endret 6. juni 2013 av Vice Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det kommer til Android og http://www.ibtimes.com/deus-ex-fall-coming-android-well-price-announced-release-date-unknown-1293319 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå