Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hei Eg skal skrive ein artikkel til fredag om yrkesvalg. Denne innleveringa er viktig for at eg skal halde på 4 i norsk skriftleg. Den er skreve på nynorsk, så hadde vert greit om den som les også er flink i nynorsk. Eg har skreve artikkelen ferdig, men vil ha hjelp til om noko kan betrast, og gjerne skrivefeil. Artikkelen legge eg ikkje ut her, i tilfelle ItsLearning's kopieringsfunksjon skulle finne den. Eg sendar artikkelen gladeleg på melding, gje ein lyd! Setter stor pris på det Endret 5. juni 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg kan sikkert se over den. c: Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Takker, håper du kan se Word filer Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei Eg skal skrive ein artikkel til fredag om yrkesvalg. Denne innleveringa er viktig for at eg skal halde på 4 i norsk skriftleg. Den er skreve på nynorsk, så hadde vert greit om den som les også er flink i nynorsk. Eg har skreve artikkelen ferdig, men vil ha hjelp til om noko kan betrast, og gjerne skrivefeil. Artikkelen legge eg ikkje ut her, i tilfelle ItsLearning's kopieringsfunksjon skulle finne den. Eg sendar artikkelen gladeleg på melding, gje ein lyd! Setter stor pris på det Går du i tiende? I så fall så retter jeg den gjerne for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kan gjerne se på den. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Skal sende den til dere. Jeg går VG1 Elektro Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Må si tusen hjertelig takk til dere begge <3 Fikk 6- som er det beste jeg noensinne har fått på en innlevering i norsk Kunne ikke klart det uten dere 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Ikke bare redda jeg 4'eren, men fikk 5 i standpunkt! Ahh, for en deilig følelse. Takk så meget 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ikke bare redda jeg 4'eren, men fikk 5 i standpunkt! Ahh, for en deilig følelse. Takk så meget Så utrolig bra. Du har jo vært flink som har tatt til deg tilbakemeldinger! Gratulerer så mye. Den karakteren fortjener du! Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det var en tråd som ga munnen min en merkelig, men god bue. Godt jobbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå