are47 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei jeg er nesten sikker på at jeg har lest en plass at det går ann å åpne et program i VB for å se koden til det! Er det sant? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 nei dette går ikke Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jo dette går, men det er ikkje så enkelt som du trur... Lenke til kommentar
are47 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 okey men hvordan får jeg det til da? trengs det noen spesielle program? Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vilken program trneger man får å opne foreksempel Winamp og se kodene i det ? Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Vilken program trneger man får å opne foreksempel Winamp og se kodene i det ? winamp er neppe skrevet i visual basic.. så det tror jeg bare du kan glemme :-? Lenke til kommentar
are47 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 winamp er neppe skrevet i visual basic.. så det tror jeg bare du kan glemme :-? istede for å si hvilket program du ikke kan se i VB, fortell meg heller hvordan jeg får d til!!!! takker Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Eg veit ikkje ka program du trenger, men det skal vist ikkje være så enkelt som å velga ka program du skal åpne og trykke 'Åpne'. Men uansett, heile poenget med å Compile eit program er for at folk IKKJE skal sjå koden til programmet, og for å få programmet til å gå raskere... Eg råder deg til å spørre han(/ho?) som har laga programmet om å få deler eller all koden til programmet Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du må nok lage det selv eller du kan laste ned en Disassembler. Disassembler følger med Windows, kalt Debug.exe(tror ihvertfall det?) Du kan også få fatt i Turbo Debugger (som jeg tror følger med Borland C++ Builder eller noe) ellers kan du laste en ned på Download.com. I Vb3 kunne du hente ut kildekoden(Basic koden) av programmene, men det går ikke lenger (siden de blir helt kompilert) Du kan jo lage en Hex editor, det er jo ganske lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå