Eik Andre Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 takeoff. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fin skarphet både på måka, og dråpene som faller fra vingene. Jeg liker posituren på måka, og spillet i vannet bak. Veldig fin kontrast og farge på vannet. Ser nesten silkeaktig ut. Skulle gjerne hatt litt mer luft forran måka. Signaturen forstyrrer også en del, da blikket mitt blir dratt ned mot den veldig fort. 1 Lenke til kommentar
Eik Andre Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Ja, den var på vei ut av bildet, så er ikke mere å hente på den siden, har endel andre veien og hente. Har ikke tengt for mye på crop. Men er enig i at den trenger mere luft der. Skulle ha brukt den lille fonten på sig, bare en forglemmelse fra min side. En annen fra samme "session", litt annen vinkel men mer mere luft. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ja, den var på vei ut av bildet, så er ikke mere å hente på den siden, har endel andre veien og hente. Har ikke tengt for mye på crop. Men er enig i at den trenger mere luft der. Skulle ha brukt den lille fonten på sig, bare en forglemmelse fra min side.http://www.flickr.com/photos/eik_andre/8941893894/En annen fra samme "session", litt annen vinkel men mer mere luft. Denne likte jeg godt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg