Gå til innhold

Buddha og Muhammed som religionsstiftere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Dere får ikke med dere poenget her, ser jeg ;)

løsningen er snublende nær (som Torvald Stoltenberg brukte å si)

:)

Lenke til kommentar

Dere får ikke med dere poenget her, ser jeg ;)

løsningen er snublende nær (som Torvald Stoltenberg brukte å si)

Ah!!! Der så jeg plutselig hele poenget med denne posten, og det var du som pushet meg til å finne sammenhengen. Poenget er selvfølgelig innlysende:

Siden vi tilfeldigvis ikke har så mye som en duggdyppet dont av pålitelig informasjon om disse "religionsstifterne" som refereres til med bokstavkombinasjonene "Buddha" og "Mohammed", så er kanskje det mest ærlige og kanskje til og med herlig som er mulig for oss å si om dem, å ganske enkelt ikke si noe som helst.

Lenke til kommentar

Kort sagt: Vi har egentlig ikke så mye å si om dem, av den enkle grunn at ingen av oss så ut til å kjenne noen av dem, og i forhold til hva de mystiske bokstavkombinasjonene refererer til, så er det ikke godt å si noe som helst.

Exerpt fra en tale av Gullbein Katteknugen fra de mulige verdenene, som er ordfører og logistikkspiritualist i multimedieimperiet Katteknugen Strategy Design:

Hvis taushet er gull, og pratet er ull, koker fort orda bare bort i tull. Si din sang, gjør det med en gang, og videre lar vi det gå sin gang

Mange myter har allerede dukket opp innenfor ideproduksjonssystemet angående vår mulige venn, Gullbein Katteknugen, som er founder og grunnleggende rådgiver også i multimediekonsernet "Katteknugen Strategic Engineering". Katteknugen fremtrer som en vital og livgivende talsmann, en talsmann for vår menneskelighet, en styrende og fremførende bugadir, til og med stjernebugadiren fra bugadiradunslettenes mest raffinerte akademier. Gullbein Katteknugen er på mange måter en hverdagshelt, en av de kara med glimt et sted under høyehåra, og som besluttet å benytte tiden konstruktivt. Katteknugen er på mange måter vår lune, gode følgesvenn, han som vandrer ved vår side med et forsiktig smil mens øynene flakker over landskapene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ah!!! Der så jeg plutselig hele poenget med denne posten, og det var du som pushet meg til å finne sammenhengen. Poenget er selvfølgelig innlysende:

Siden vi tilfeldigvis ikke har så mye som en duggdyppet dont av pålitelig informasjon om disse "religionsstifterne" som refereres til med bokstavkombinasjonene "Buddha" og "Mohammed", så er kanskje det mest ærlige og kanskje til og med herlig som er mulig for oss å si om dem, å ganske enkelt ikke si noe som helst.

første post bestod av emtiness

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...