Kvalsvikfoto Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Felger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
buzzman Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 kult. Er det egentlig kabel-spoler? Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 kult. Er det egentlig kabel-spoler? Ja...tatt på havna i Moss:-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 DAGENS BILDE: Først og fremst et skikkelig *ka-dsssjh* til Morten for det billige (men akk så humringsfremkallende) poenget. De mangeeikede kabelspolene og felgene på Golfen speiler hverandre og gir mening til et bilde som ellers ville vært temmelig absurd. Jeg skulle gjerne sett at bilen var litt mer i fokus og at det var mer luft foran den. I tillegg trekker vinduene og rødfargen på bygget i bakgrunnen mer oppmerksomhet enn det burde. Men alt i alt er dette et morsomt påfunn! Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 DAGENS BILDE:Først og fremst et skikkelig *ka-dsssjh* til Morten for det billige (men akk så humringsfremkallende) poenget. De mangeeikede kabelspolene og felgene på Golfen speiler hverandre og gir mening til et bilde som ellers ville vært temmelig absurd. Jeg skulle gjerne sett at bilen var litt mer i fokus og at det var mer luft foran den. I tillegg trekker vinduene og rødfargen på bygget i bakgrunnen mer oppmerksomhet enn det burde.Men alt i alt er dette et morsomt påfunn! Hyggelig:-) Fikk bare 3 sekunder på meg til å ta dette bildet pga det var biler og folk frem og tilbake hele tiden...:-) Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Dessuten...husene og vinduene VAR der..og hvorfor må det være luft foran bilen? Det heter seg i "fotospråket"..."inn" av bildet...eller "ut" av bildet:-).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg