Leoron Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ser mange ganger at folk diskuterer kazaa, dc++, emule osv. det kommer altid noen innom og sier at "nå blir dere banna fra forumet". Men... hvor går egentlig grensene for hva vi kan diskutere om dette emnet? Det er jo lov å bruke disse programmene, men de kan fort bli et middel for piratvirksomhet. som en annen sa. vi kjører alle bil, men bilen er jo et effektivt mordredskap... skal vi forby den? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 som en annen sa. vi kjører alle bil, men bilen er jo et effektivt mordredskap... skal vi forby den? Dynamitt fungerer suverent som tennbriketter. Så hvorfor ikke selge det sammen med grillkullet på Esso? Det der er ei skikkelig hengemyr. Om moderatorene tviholder på retningslinjene (om mulig en til tider noe rigid håndheving) har de min fulle forståelse. Skal disse temaene kunne diskuteres åpent skjønner alle med omløp at ting vil skli ut. Med mindre moderatorene stepper på oppdaterknappen mens de forsøker å sensurere i "realtime". Og det prosjektet er _dømt_ til å gå på trynet. Alternativet er selvfølgelig en fildelingstjeneste som er totalt fri for materiale med opphavsrett. Der hadde det blitt kø tenker jeg... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 så vidt jeg har forstått kan man fritt snakke om hvilket program som er best osv. Men når man spesifisk spør om hvordan og laste ned material med copywright blir det andre boller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå