Prebus80 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei. Har et anleggskjøretøy som er kommet fra japan en gang. En knapp i denne er merket med noen japanske symboler og denne vet jeg ikke hva er til. Er det noen som kan oversette det? Legger med et bilde av teksten. Tusen takk viss noen gidder å hjelpe. Ruben Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Vet det sikkert ikke hjelper en verdens ting... men Google hadde dette å si om det: Do not fuel,air vent Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det står 燃料エアー抜き. 燃料 er drivstoff og エアー er luft. Sammen med 抜き blir det エアー抜き oversatt som "air vent", altså luftutslipp på norsk, vil jeg mene. Hva i alle dager "drivstoffluftutslipp" er kan ikke jeg svare på. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det står 燃料エアー抜き. 燃料 er drivstoff og エアー er luft. Sammen med 抜き blir det エアー抜き oversatt som "air vent", altså luftutslipp på norsk, vil jeg mene Hva i alle dager "drivstoffluftutslipp" er kan ikke jeg svare på. Tror det er en advarsel, om at dette er ett luftutslipp, ikke prøv å fylle på drivstoff Høres ikke det passende ut da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå