AVF Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 "Gleder meg allerede til å treffe de igjen."Så de dør ikke mot slutten? Det jeg trodde kom til å skje, nok en spoiler. Visste jeg ikke skulle lest, dumme meg! >.< Hei, Jeg refererer til gjennomspilling nummer to, så det er tydeligvis dumt skrevet. Har gjort mitt beste for å ikke avsløre noe. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kjedelig at anmeldelsene kommer så tidlig i forhold til spillet. Så og si full pott overalt også må man sitte å vente 2 uker på det Dette er ikke dumt idet heletatt, anmeldelser skal komme ut før spillet når butikken, for da vet man om spillet er bra eller ikke. Flott anmeldelse og kjøper dette når det kommer ut. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "Gleder meg allerede til å treffe de igjen." Så de dør ikke mot slutten? Det jeg trodde kom til å skje, nok en spoiler. Visste jeg ikke skulle lest, dumme meg! >.< Så flott at du spoiler at de ikke dør da. Jeg hadde ingen formeninger om hva som skjer på slutten, men nå sier du at de ikke dør -.- Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Så flott at du spoiler at de ikke dør da. Jeg hadde ingen formeninger om hva som skjer på slutten, men nå sier du at de ikke dør -.- Ingen som har sagt noko om at dei døyr eller ikkje døyr. Det einaste er at anmelder har lyst å spele spelet om igjen og dermed treffe dei igjen. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Folk har så jævla paranoia mot spoilere at det noen ganger går litt for langt. 3 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 http://www.n-europe.com/forum/showthread.php?t=35836 Liker å tro at det ikke har noe å si da. I følge kommentarane så: Microsoft pay for advertising, they do not sponsor review based content. They sponsor Human Angle, and previously Press Reset – neither of which are reviews. Viser seg også at karakteren ikkje blir bestemt av han som skriv sjølve omtalen, men blir bestemt i felleskap basert på teksten. Uansett peiker han på ein del ting som sikkert ikkje alle vil reagere på, men som likevel kan vere ganske øydeleggande for nokon, som for eksempel at partneren din i praksis er usynleg for fiendane. Trur heller ikkje dette vil vere game-breaking for min del, men når eg såg det i videoomtalen fekk eg små rykningar i spelehjartet, det øydelegg ein del for realismen eller innlevelsen eller kva det no er. No fekk eg også krampetrekningar kvar gong eg såg eit koseleg stearinlys som sto og brant i ei forlatt grotte i Skyrim, noko som skjedde heile tida, så det set jo kanskje ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ingen som har sagt noko om at dei døyr eller ikkje døyr. Det einaste er at anmelder har lyst å spele spelet om igjen og dermed treffe dei igjen. Jeg skjønte det, men personen jeg siterte såg ikke ut til å ha oppfattet det. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har en PS3 , så kommer nok til å kjøpe dette etterhvert, men ikke på launch. Ha r altfor mange andre ting å kjøpe denne sommeren Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Er så kjipt når bra anmeldelser kommer så lenge før release. Kan jo hende jeg glemmer å kjøpe det om en uke Lenke til kommentar
Genki Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hei, Jeg refererer til gjennomspilling nummer to, så det er tydeligvis dumt skrevet. Har gjort mitt beste for å ikke avsløre noe. Oi, beklager. Da misforsto jeg, trodde du mente at det kom en oppfølger. Takker! Endret 10. juni 2013 av Genki 1 Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ellie edition sendt fra coolshop idag! 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Æsj, hadde glemt hvor mye combat suger med PS kontrolleren. 1 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ganske flaut av Gamer.no å bumpe sine egne anmeldelser som er knapt en uke gamle for å få flere artikler å tjene annonsekroner på. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ganske flaut av Gamer.no å bumpe sine egne anmeldelser som er knapt en uke gamle for å få flere artikler å tjene annonsekroner på. Ja fysj og fy. Tenke seg til at de prøver å tjene penger på jobben de gjør, og vil gjøre evnt nye lesere oppmerksomme på en anmeldelse for et spill som kommer ut i disse dager. Makan til praksis de har. Skamme seg skulle de. /sigh 8 Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ganske flaut av Gamer.no å bumpe sine egne anmeldelser som er knapt en uke gamle for å få flere artikler å tjene annonsekroner på. Det er over en uke siden vi anmeldte The Last of Us. Spillet lanseres først i morgen og anmeldelsen hadde for lengst forsvunnet fra forsiden vår. Vi løftet den derfor frem igjen fordi vi ønsker at folk får med seg hva vi mener om etterlengtede spill. Det var derfor i beste mening vi løftet frem denne aktuelle artikkelen, og visningstallene siden i går forteller med all tydelighet at leserne satt pris på dette. 8 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har spilt 3-4 timer i dag å sålangt kan jeg ikke si noe annet enn at spillet er over all forventning 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Kjøpte meg Ellie Edition, og mekka en liten unboxing for de som er uinterresert. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ganske flaut av Gamer.no å bumpe sine egne anmeldelser som er knapt en uke gamle for å få flere artikler å tjene annonsekroner på. Flaut å være deg nå haha 1 Lenke til kommentar
icetool34 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 fantastisk spill! bare noen få A.I problemer, men historien gjør opp for det. 10/10 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Huff, følte dette spillet sviktet meg noe gameplay messig, og dermed totalt. Puzzelsene var for lett etter min mening, skytingen og stealthgamet lige så, og det var få elementer som gjorde at jeg følte dette skulle være et spill, hvor jeg synes in between spillingen bare ble avsporing for historien. Når det er sagt er det veldig godt gjennomført ellers, og jeg veit det er veldig mange som finner dette i smak. Kan vel kalle det et Bioshock som spiller på følelser og ikke intellektet, og det er mange der ute som heller foretrekker det eller liker begge deler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå