Vice Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Rekner med at om ein er i denne tråden for å forklare alle kor synd det er at The Last of Us ikkje er på PC/Xbox/iPhone og dermed HEILT KLART ikkje er verdt tida di, så handlar nok det meir om ein krampeaktig trang til å rettferdiggjere at valet ditt av plattform saman med det litt snåle konseptet om å berre ha ein plattform, no hindrer deg i å spele noko du eigentleg har veldig lyst til å spele. Hva snakker du om?? Jeg har både PS3 og en solid gamer PC, men dropper det likevel, selv om jeg kunne tenkt meg å spille det på skikkelig HW. Jeg prøver ikke å rettferdiggjøre noe som helst, men er likevel glad jeg nå ikke kommer til å kaste bort tid på dette. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ser stadig disse kommentarene om "alt for gode spill". Har dog ikke sett gode spill på kjempelenge. Mulig min standard er en del høyere da. Siste gode spillet jeg spilte var Alan Wake da det kom til PC. Etter det kan jeg bare huske å ha prøvd mediocre / drittspill. Enlighten me? Kanskje vi har forskjellige forventninger til spill og forskjellig kvalitetsstempel? Føler isåfall at det er helt vanlig og akseptabelt. Også hva som er hardcore og casual er alt for løst til å puttes mot hverandre på det punktet det er nå. Men igjen jeg har min mening du har din og visst du ikke har funnet et bra spill på flere år så suger jo det mest for deg. Jeg har funnet dusinvis de siste årene. Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Blir dette nedlastbart?Jepp. men 26GBDet går da kjempefint. Unnagjort på noen timer det. Husker jeg skulle laste ned Max Payne 3 via Steam. Var på 36 GB eller noe. Følte det tok en evighet. Og så seff så begynte hastigheten å dale ned til 900 kb\sec. og så 400 kb\sec. tok meg vel over 6 timer F#¤n ta dere! Vil utvilsomt ta MINST 26 timer for min del.. får håpe det kommer på disc. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Frå Giant Bomb: Maybe it's the nature of a lengthy video game, but despite its restraint, the bodies start to stack up in The Last of Us. Eventually, the violence is no longer appalling, the kills no longer shocking. It's partly due to Naughty Dog indulging in Uncharted-like setpieces that transform enemies into shooting galleries. One has dozens of guys swarming a sniper spot, and you're forced to kill them in a clinical and detached fashion at odds with what's come before it. And you have unlimited ammo. It's a moment engineered to feel indulgent, as the player has been slowly sneaking through a town to eliminate a sniper that's been a total jerk, but it doesn't work. Blir litt bekymra av dette, då det nettopp var det som gjorde at UC3 vart eit ork for min del. Blir nok likevel kjøp, så mange høge tal kan vel ikkje ta feil? Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jepp, "skytegallerier" kan fort vise seg å være det største problemet her - og kanskje den kinkigste arven fra Uncharted-serien (selv om det er et annet utvikler-team.) Virker litt selvmotsigende å skulle vise voldens grusomhet på samme tid som man gir etter for den klassiske "skyt-så-mange-fiender-du-kan-med-uendelig-ammo-mekanikken." Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Men hvorfor sitter jeg her og kaster bort tia mi, når det er flott vær ute og venna mine vil ha meg med på gitarspill og black jack og film!?!? Hade a!!! Fuck gaming, ferdig med det. bare drittspill om dagen. Selv The last of us vil suge: Kan se gjennom vegger, dum A.I (går rett forbi fiender man har drept), hører ikke Ellie når hun snakker drit høyt og de er rett ved, fiender slutter å følge deg når du går gjennom en dør som er til et nytt område. Er så my fail i dagens spill at det hele blir en kunstig opplevelse Det er det som er problemet, du snakker med folk som er like gammel som deg og trur de er 16 år, jeg satt og ventet på denne kommentaren fra deg, Btw men trenger ikke vere hardcore for og skjønne avataren din, det er bare du som er så arogant at du trur vi alle er idioter. Har du kanskje tenkt på at noen som liker strategi og kan like nye AAA spill?? Endret 5. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Burde bare tatt et par timer med mine normalt 2.0 mb pr. sekund. Og dette er ganske sakte i forhold til hva kamerata mine har. De ligger på rundt 10 mb pr. sekund 2MB/s * 3600s/h * 2h = 14400MB Ikke mulig å bli ferdig med å laste ned 36GB på et par timer med 2MB/s 36000MB / 6h = 6000MB/h 6000MB/h / 3600s/h = 1,67 MB/s Med andre ord, du var ikke langt fra full fart. Endret 5. juni 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 fikk ikke mindre lyst til å spille det nå... faen at det er på ps3... jeg har ps3, men jeg mener at alt er bedre på pc bortsett fra bilspill og fighting. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 fikk ikke mindre lyst til å spille det nå... faen at det er på ps3... jeg har ps3, men jeg mener at alt er bedre på pc bortsett fra bilspill og fighting. Og Jrpg som det er 0 spill av på Pc. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette virker VELDIG lovende, innser at det begynner å hope seg opp atlfor mange gode spill nå som skal fordeles utover altfor lite tid. Ser stadig disse kommentarene om "alt for gode spill". Har dog ikke sett gode spill på kjempelenge. Mulig min standard er en del høyere da. Siste gode spillet jeg spilte var Alan Wake da det kom til PC. Etter det kan jeg bare huske å ha prøvd mediocre / drittspill.Enlighten me? The Last of Us Metro: Last Light Borderlands 2 Bioshock Infinite DMC Antichamber Far Cry 3 The Walking Dead Journey XCOM: Enemy Unknown Forza Horizon Syndicate Mass Effect 3 Assassins Creed 3 Mange fantastiske spill å velge mellom. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Frå Giant Bomb: Maybe it's the nature of a lengthy video game, but despite its restraint, the bodies start to stack up in The Last of Us. Eventually, the violence is no longer appalling, the kills no longer shocking. It's partly due to Naughty Dog indulging in Uncharted-like setpieces that transform enemies into shooting galleries. One has dozens of guys swarming a sniper spot, and you're forced to kill them in a clinical and detached fashion at odds with what's come before it. And you have unlimited ammo. It's a moment engineered to feel indulgent, as the player has been slowly sneaking through a town to eliminate a sniper that's been a total jerk, but it doesn't work.Blir litt bekymra av dette, då det nettopp var det som gjorde at UC3 vart eit ork for min del. Blir nok likevel kjøp, så mange høge tal kan vel ikkje ta feil? Viktig å merke seg at Patrick Klepek (anmelderen på Giant Bomb) ga full pott til spillet. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hærlig at dette kommer samme dag som jeg har fagprøve. Blir en perfekt dag hvis alt går etter planen! Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei da mister de penger, hele poenget er at flere skal kjøpe Ps3 og vere stolt av og eie konsollenRiiight... Hvem i all verden finner på å kjøpe en PS3 nå uansett? Mange som kjøper PS3 forsatt! Heilt grei konsoll til ok pris med eit ganske stort eksklusivt spillbibliotek og stadig vekk nye gode spill. Om du vurderer å kjøpe ein PS3 kan det kanskje lønne seg å vente til Xbox360 kommer i billigutg(ska viss skje nå snart). Tipper PS3 følger etter prismessig og vinn-vinn for oss som spiller på fleire medier. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Mange som kjøper PS3 forsatt! Heilt grei konsoll til ok pris med eit ganske stort eksklusivt spillbibliotek og stadig vekk nye gode spill. Om du vurderer å kjøpe ein PS3 kan det kanskje lønne seg å vente til Xbox360 kommer i billigutg(ska viss skje nå snart). Tipper PS3 følger etter prismessig og vinn-vinn for oss som spiller på fleire medier. Visst man tar vekk den vestlige verdenen så er det faktisk mange land som ikke får ps3 før nå. Og mange familier er fattige som kan kjøpe ps3 endelig nå uten og nøle. Når ps3 koster under 1000 lappen selger den faktisk veldig bra. Endret 5. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gleder meg til det her. Kan ikke huske sist et spill ble hyllet såpass. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Plutselig fikk jeg skikkelig stress med å fullføre Uncharted 2 og 3. Tror likevel jeg legger spillet på hylla frem til høsten. Og til anmelder; flott skrevet anmeldelse! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Likte Polygon sin anmeldelse. Synest den var nyansert. http://www.polygon.c...us-video-review http://www.n-europe.com/forum/showthread.php?t=35836 Liker å tro at det ikke har noe å si da. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg gleder meg virkelig til dette spillet. Da blir laptopen lagt vekk, og PS3 en min beste venn en god stund framover! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gamezone har det på lager på mandag og sender forhåpentligvis spillet samme dag. Så da har jeg det på tirsdag(kanskje onsdag), og jeg har fri hele neste uke Lenke til kommentar
Genki Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "Gleder meg allerede til å treffe de igjen." Så de dør ikke mot slutten? Det jeg trodde kom til å skje, nok en spoiler. Visste jeg ikke skulle lest, dumme meg! >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå