AVF Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En følelsesladd historie som du sent vil glemme. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Flott skrevet anmeldelse! Bare dem ordene i denne anmeldelsen gjør jeg gleder meg enda mer. Karakteren er en fin bonus Endret 5. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er dette survival spill? Som og spise/sove/behandle sår/ta vare på items. ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg gleder meg så innmarri til å få spillet neste uke. En av de få spillene jeg tror jeg kommer til å fullføre i år så busy kalenderen min er for tida. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Spillet tenkte jeg å kjøpe uansett, ante ikke spillet hadde multiplayer før nå. Vurderer å kjøpe det 2 ganger nå, ha ett eksemplar rammet inn på veggen 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hva synes du skulle vært gjort annerledes for at det skulle blitt 10/10? (ikke ute etter å starte en stor diskusjon sånn som med Uncharted ) Har hypa opp dette spillet i hodet mitt altfor lenge, og det ser ut til at jeg for en gangs skyld ikke kommer til å bli skuffet Endret 5. juni 2013 av Belfez 1 Lenke til kommentar
Noose Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er dette survival spill?Som og spise/sove/behandle sår/ta vare på items.? Nei. Det er ikke dayZ Lenke til kommentar
Noose Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er dette survival spill?Som og spise/sove/behandle sår/ta vare på items.? Men survival er det nok ja. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Sjelden sett en så unison hyllest: Edge: 10/10 Eurogamer: 10/10 IGN: 10/10 Destructoid: 10/10 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei. Det er ikke dayZ Det finnes da flere survival spill en Dayz Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ingen tvil om at det blir kjøp på meg også. Liten bursdagsgave til meg selv fra meg selv. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Blir dette nedlastbart? Jepp. men 26GB Endret 5. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Genki Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tror jeg venter med å lese den til etter jeg har spilt spillet, da det pleier å være en del spoilers i Gamer anmeldelser, men spillet ser flott ut. Kan ikke vente! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 54 siste 12! AAA-grafikk og bedre historie enn de fleste action-spill = 9/10. *sukk* Noen ganger skulle jeg ønske flere eventyrspill enn Quantic Dreams middelmådigheter hadde budsjett til sånn grafikk, slik at folk fikk øynene opp for de virkelig gode spillhistoriene, men dette virker ikke som det verste spillet folk kan kaste bort tiden sin på. Ser forøvrig at Gamespot er den eneste av de store anmeldersidene som turte å skrive noe fornuftig, men regner med de lærer til neste gang etter den stormen av klager som popper opp hvert sekund i kommentarfeltet til anmeldelsen fra rasende fanboys, siden 8/10 jo er elendig. Annonsørene til Gamespot vil nok også ha et ord med i laget. Må ikke fornærme kundene. Spillfans er rare. Mer opptatt av at spillet deres vinner enn at forbrukere får tips om de beste spillene på markedet. 7 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 54 siste 12! AAA-grafikk og bedre historie enn de fleste action-spill = 9/10. *sukk* Noen ganger skulle jeg ønske flere eventyrspill enn Quantic Dreams middelmådigheter hadde budsjett til sånn grafikk, slik at folk fikk øynene opp for de virkelig gode spillhistoriene, men dette virker ikke som det verste spillet folk kan kaste bort tiden sin på. Ser forøvrig at Gamespot er den eneste av de store anmeldersidene som turte å skrive noe fornuftig, men regner med de lærer til neste gang etter den stormen av klager som popper opp hvert sekund i kommentarfeltet til anmeldelsen fra rasende fanboys, siden 8/10 jo er elendig. Annonsørene til Gamespot vil nok også ha et ord med i laget. Må ikke fornærme kundene. Spillfans er rare. Mer opptatt av at spillet deres vinner enn at forbrukere får tips om de beste spillene på markedet. Den der har du så jævla rett i. 2 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Blir dette nedlastbart?Jepp. men 26GB Det går da kjempefint. Unnagjort på noen timer det. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Bra omtale! Håpar dette ikkje blir den samme skuffelsen som Bioshock! Nokon som veit kor lang historiedelen er sånn ca.? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 "og fikk gåsehud da rulleteksten til slutt gikk ned skjermen" Må være litt av et spill når selv rulleteksten gir gåsehud Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Wow. 6 på Pressfire, 6 på Spill.no, 10/10 på IGN. Gleder meg til den 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå