Birken99 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hei jeg er en gutt som lenge har sitt på bærbare datamaskiner. Jeg har funnet en MSI og lurer på om denne er god nok til og game og om den har en god ytelse i de aller fleste spill akuratt nå spiller jeg bare LOL og litt minecraft men har tenkt og begynne med mer krevende spill. Dere kan også finne andre forslag til andre pcer. Jeg ligger mellom 7,5-9 k Takk til dere som svarer Link : http://www.komplett....aspx?sku=781359 Endret 5. juni 2013 av Birken99 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 God nok til hva? Uansett er det ingen som vet hva du legger i begrepet "god nok". Du blir nok pent nødt til å være mye mer konkret om hva det er du ønsker at laptopen skal kunne gjøre, før noen er i stand til å gi deg råd. Lenke til kommentar
Birken99 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 God nok til hva? Uansett er det ingen som vet hva du legger i begrepet "god nok". Du blir nok pent nødt til å være mye mer konkret om hva det er du ønsker at laptopen skal kunne gjøre, før noen er i stand til å gi deg råd. Ja jeg gjor det nok litt rask sorry Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Multicom Xishan W370S har tilsvarende spesifikkasjoner til en noe lavere pris. I tillegg har den ledig plass til å sette inn en SSD. http://www.multicom.no/Xishan-W370S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-750GBe-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c/p10624650 Lenke til kommentar
Birken99 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Multicom Xishan W370S har tilsvarende spesifikkasjoner til en noe lavere pris. I tillegg har den ledig plass til å sette inn en SSD. http://www.multicom....t-p/c/p10624650 har du noe erfaring med denne ? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 har du noe erfaring med denne ? Nei, ikke personlig. Dette er en helt ny versjon. Multicom sine PC'er gjør det generelt godt i tester. Her er samme maskin med 12GB ram og 120GB SSD http://www.multicom.no/Xishan-W370S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-12GBe-120GB-SSD-750GB-Hdde-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10624653 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) MSI'en er god nok til at du kan spille LoL og Minecraft med gode detaljer og oppløsning. Det samme kan du med Multicom-maskinen som er nevnt over, og alle andre maskiner som har det samme grafikkortet. Alle disse laptopene er helt splitter nye, ja, de har vel ikke en gang kommet til butikkene ennå, så det er ingen private som har noen erfaring med dem ennå. Hvis du følger med på sider som pleier å teste laptoper, så vil det nok komme flere tester etterhvert. Notebookcheck.net kan nevnes, samme med Anandtech.com og Notebookreview.com. Foruten de norske da, selvfølgelig. Hvis du hare tenkt å begynne med mer krevende spill, som du sier, så kan nok GTX 765M fort vise seg å være litt for veikt til at du kan kjøre alle disse spillene med høye grafikkdetaljer og oppløsning. Da må du nok se på maskiner med GTX 770M, eller aller helst GTX 780M. Da blir prisen høyere, selvfølgelig - men jeg tror det skal være mulig å få tak i laptoper med GTX 770M selv innenfor et budsjett opp til 9 tusen kroner, etterhvert. Men ikke nå. Men - GTX 765M er sterkt nok til at du kan kjøre alle spill rimelig greit, på medium grafikkdetaljer på de mest krevende, og kanskje må du sette ned spillets oppløsning et hakk. Endret 5. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
Birken99 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 MSI'en er god nok til at du kan spille LoL og Minecraft med gode detaljer og oppløsning. Det samme kan du med Multicom-maskinen som er nevnt over, og alle andre maskiner som har det samme grafikkortet. Alle disse laptopene er helt splitter nye, ja, de har vel ikke en gang kommet til butikkene ennå, så det er ingen private som har noen erfaring med dem ennå. Hvis du følger med på sider som pleier å teste laptoper, så vil det nok komme flere tester etterhvert. Notebookcheck.net kan nevnes, samme med Anandtech.com og Notebookreview.com. Foruten de norske da, selvfølgelig. Hvis du hare tenkt å begynne med mer krevende spill, som du sier, så kan nok GTX 765M fort vise seg å være litt for veikt til at du kan kjøre alle disse spillene med høye grafikkdetaljer og oppløsning. Da må du nok se på maskiner med GTX 770M, eller aller helst GTX 780M. Da blir prisen høyere, selvfølgelig - men jeg tror det skal være mulig å få tak i laptoper med GTX 770M selv innenfor et budsjett opp til 9 tusen kroner, etterhvert. Men ikke nå. Men - GTX 765M er sterkt nok til at du kan kjøre alle spill rimelig greit, på medium grafikkdetaljer på de mest krevende, og kanskje må du sette ned spillets oppløsning et hakk. Takk jeg har allerede bestilt MSI og håper den blir bra Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå