Gå til innhold

[Løst] Finnes der nikotinfri snus?

Anbefalte innlegg

Jeg brukte snus for å slutte å røyke, og er da selvsagt blitt like avhengig av snus som jeg var av røyk.

Men nå er jeg lei. Det er dyrt, det er ekkelt for damen og det er skadelig.

Uansett, finnes der nikotinfri snus som en kan bruke som en avvenning på vanlig snus?

Om så, hvor kan denne kjøpes og hva koster noe slikt? Er der noen skadelige sider med nikotinfri snus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg prøvde Onico. Eller 0nico, null-nico? Det er ikke tobakk i den, det er oppmalt mais eller noe sånn, + smaksstoffer som skal minne litt om snus. Noen fikk hull i tennene av den, men de skal ha endret oppskriften for å redusere faren for det.

Jeg synes den fungerer like bra eller like dårlig som å putte en halstpastill eller en sammenkrølla papirbit under leppa.

Lenke til kommentar

Da anbefaler jeg at du tar med deg noen ark dopapir og river av et stykke, krøller sammen og putter under leppa. Det gir samme trykkfølelsen som en pris snus, men virker fort skikkelig meningsløst og pinlig, sånn at man får lyst til å slutte. Og er mye billigere enn 0nico.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte en boks med Onico onsdag kveld, og har vel fortsatt igjen så jeg holder ut dagen og kanskje i morgen.

Den hjelper godt for å dekke over det største behovet, nemelig å ha noe under leppa. Det smaker ikke spesielt godt, så det blir automatisk til at jeg utsetter det lengst mulig før jeg tar en porsjon.

Blir nok å kjøpe en eller to pakker til, så satser jeg på at jeg skal klare meg helt uten noen form for hjelpemiddler.

Så takk for hjelpen vedrørende nikotinfri snus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...