Papabeef Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei. Jobber på bensinstasjon og fikk en kunde som skjelte på det venstre øyet. Det jeg lurer på er hvilket øye skal man se på i slik situasjon? Jeg så på det som ikke skjelte. Er dette rett? Litt flaut hvis det blir feil liksom. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Mange som skjeler har ikke samsyn, dvs - de har kun et "aktivt" øye om gangen. Synet blir selvfølgelig ikke borte på øyet som skjeler ut, men det blir mer som et normalt sidesyn. Derfor er det naturlig at øyet som fokuserer på deg er øyet de bruker i øyeblikket, og derav øyet du bør ha kontakt med. Førstehånds erfaring... Lenke til kommentar
Papabeef Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Mange som skjeler har ikke samsyn, dvs - de har kun et "aktivt" øye om gangen. Synet blir selvfølgelig ikke borte på øyet som skjeler ut, men det blir mer som et normalt sidesyn. Derfor er det naturlig at øyet som fokuserer på deg er øyet de bruker i øyeblikket, og derav øyet du bør ha kontakt med. Førstehånds erfaring... Ok. Øyet hennes skjelte kraftig innover. Jeg så på det andre øyet som så rett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg snur hodet og ser bak meg for det ser ut som de ser på noe der. Og så svarer jeg ikke fordi det ser ut som de snakker til noen andre. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg skjeler selv, med det venstre øyet, de jeg snakker med har alltid fokus på høyreøyet mitt (det jeg bruker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå