Gå til innhold

Asus eller Creative GeForce 4 Ti4400 ?

barkindog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asus skal visstnok være bedre på OC (hvis man ser på GF3 korta), men for GF4 foreligger det ingen tester på OC enda.

Creative korta er produsert av MSI, mitt Creative GF3 kort er utmerket både 2d og 3d. Verdt å merke seg er at Asus sitt GF3 kort fikk dårligste karakter på 2d kvalitet i en test hos anerkjente AnandTech.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-16 16:43, Telcontar skrev:

Asus skal visstnok være bedre på OC (hvis man ser på GF3 korta), men for GF4 foreligger det ingen tester på OC enda.

Creative korta er produsert av MSI, mitt Creative GF3 kort er utmerket både 2d og 3d. Verdt å merke seg er at Asus sitt GF3 kort fikk dårligste karakter på 2d kvalitet i en test hos anerkjente AnandTech.

Telcontar

Var det ikke MSI som fikk laveste karakter, mens Asus fikk midt på treet da (Gainward fikk best av de testede GF3 i alle fall)?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-16 20:32, Zitoz skrev:

Du må være Mongolid om du tror Asus havnet midt på treet, Asus oser det kvalitet av, msi er ok, men ASUS er sjef, eneste grunnen til at gwain-hage vinner er fordi det er billiugre en asus, men asus er kvalitet.

Blir så sliten av folk som ikke skjønner at det kreves et minimum av seriøsitet for å i det hele tatt benytte et forum.

De seneste dagen har forumet vært preget av spørsmål om seriøsitet. Må dessverre meddele Zitoz at med sitt svar og sin sig. diskvalifiserer seg i alle henselse.

Jeg har et Asus v8200 GF3 som det nettop oser kvalitet av og kan tenke meg å legge det fram som et argument for å gå for et Asus-kort. Kortet lar seg villig overklokke (uten noen form for inngrep på kortet).

Så kommer du her med trasige kommentarer som kun kan forarge dem som leser denne tråden. Jeg foreslår at du utleverer deg selv rødt kort og slår av maskinen i minst tre dager slik at du får tenkt deg om hvordan du karakteriserer andre.

Yoda

(ble jaggu sint gitt!!!!)

Lenke til kommentar

Det stemmer visst at GF3 kortet til MSI fikk bunn karakter i 2d (1 er best og 5 dårligst), men Asus fikk da 4 på 2d så det er ingen vits å skryte dem opp i skyene heller.

En ting verdt å merke seg her er at denne testen gjelder GF3 korta og ikke GF3 Ti korta, mulig 2d ble bedre med Ti korta. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med 2d'n på mitt Creative kort. Har nevnt før også at den ikke er langt etter ATI Radeon 8500 kortet (jeg har hatt det kortet også).

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...