Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hallo folkens! 17.5.12 (på den internasjonale telekomdagen!) ble det presentert en liste over feil og mangler på WP7.5: http://www.phonearena.com/news/Here-are-101-reasons-not-to-buy-Windows-Phone-7.5_id30255 Mitt spørsmål er kort og godt: hva er status for disse bug'ene i dag? Hvilke er fjernet, hvilke henger igjen, og hvilke var falsk alarm? Vær så snill: gi meg korte og presise tilbakemeldinger, hold følelsene unna, og ikke kall meg en WP-hater. Jeg hater ikke WP, jeg har bare blitt skuffet så mange ganger... Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hallo folkens! 17.5.12 (på den internasjonale telekomdagen!) ble det presentert en liste over feil og mangler på WP7.5: http://www.phonearena.com/news/Here-are-101-reasons-not-to-buy-Windows-Phone-7.5_id30255 Mitt spørsmål er kort og godt: hva er status for disse bug'ene i dag? Hvilke er fjernet, hvilke henger igjen, og hvilke var falsk alarm? Vær så snill: gi meg korte og presise tilbakemeldinger, hold følelsene unna, og ikke kall meg en WP-hater. Jeg hater ikke WP, jeg har bare blitt skuffet så mange ganger... Denne listen er full av "falsk alarm". Det ser ikke ut til at denne forumbrukeren som har klistret sammen dette makkverket av en liste har brukt WP. Som sagt tidligere, han som har satt sammen denne listen er en vonbroten Symbian bruker. Mye av det som står på listen er ikke "Bugs" men synspunkter forfatteren har. Du kan jo bare lese tråden i forumet han har skrevet listen i så blir mye tilbakevist allerede når han skrev listen, uten at han ville endre noe. Ta for eksempel punkt 30: "No always visible status bar for battery life, signal strength, carrier, 2G/3G wi-fi, Bluetooth on." Er dette en bug? Personlig så synes jeg det er utrolig stygt å se andre telefoner som har en linje med masse rare ikoner oppe hele tiden, eller er det bedre å ha en ren fin topplinje, og ikoner som kommer fram hvis det er noe du bør vite? Et enkelt tap toppen så kommer alle ikonene frem, hvis det er noe du lurer på. Listen begynte som en WP7.5 liste, men så ble det påpekt at WP støtter mere en 16GB lagring, hvor man lenket til et eksempel på at det var en telefon som ble levert med 32GB lagring. Er det en OS bug at produsentene velger å levere telefoner med 16GB? Samt andre feil på listen. Da var unnskyldningen at ingen Lumia telefoner ble levert med mere en 16GB, og omdøpte listen til Lumia mangler. Klarer ikke ta listen seriøst. 3 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Listen er jo ikke seriøs i det hele tatt, hvem flyr rundt å tror på dette? 2 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det meste på lista er fortsatt reelt, mens en del er fiksa, som støtte for sd-kort og høyere oppløsning. Om du plukker ut noen konkrete punkter kan vi sikkert svare bedre. Er det noen punkter som er dealbreakers? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 @sablabra: det er ingen konkrete punkter jeg er opptatt av. Fint hvis de som leser denne tråden kan gå gjennom lista og melde fra om det er noe de legger merke til. Ingen av punktene er dealbreakers. WP8 er ikke aktuelt OS for meg. Lenke til kommentar
landisize Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvorfor lager du tråden, da? 5 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvorfor lager du tråden, da? ROFL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da sier jeg tusen takk til alle som fucka opp denne tråden. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har bare en ipad hjemme for tiden, og altfor tungvindt å bruke den til å kommentere alle punktene. Men kan si så mye at de fem første påstandene er feil 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har desverre blitt et sårt tema rundt det og snakke kritisk om folk mobil merker og operativsystem, så det og få konstruktiv tilbakemelding brukerne er ikke altid så enkelt. Mye av det på listen var reelle grunne til at mange styrte unna WP7 på sin tid, og mange sitter nok fortsatt med inntrykk av at de fortsatt eksisterer på WP8, så i stede for å være negative til tråden kan man opplyse om hva man syntes har forbedret seg på WP8, eller la være og poste. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har prøvd både Ios, Android, Symbian, wp7,5 og wp8 det siste året og vil si at wp8 er det jeg liker best. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Prøvd samme minus ios pluss noen mer obskure, og foretrekker Android.. Uten at det har innvirkning på det som tas opp i OP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå