subaru1342 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg er en newbi på halflife , men jeg kjøpte meg nettopp generations for å sette igang litt nettkrig. Problemet er at jeg verken får spilt selve half- life eller moddene. på halflife kommer meldingen "Failed to load engine dll" mens på day of defeat kommer enten different protocol eller at exe fila mi er utdatert , selv om når det sjekker på nett så er den fullt oppdatert. Høres sikkert komplisert ut dette men håper noen kan hjelpe meg. har søkt på forumet til half-life og her uten å funnet noe Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Prøv å reinstallere Half-Life ( og patche det opp til 1.1.1.0) og DoD Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 det funka! merkelig med den automatiske oppdateringen som forteller meg at alt er up to date da men... ja ja det viktigste er at nå kan jeg joine og bli cannonfodder! takk for svar Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det automatiske oppdateringen er ikke verdt harddiskplassen den tar opp.. |hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå