Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at Carbine legger opp til at du kan kjøpe gull direkte fra dem, ved å kjøpe C.R.E.D.D (en gjenstand som gir deg 30 dager spilletid) som igjen kan selges til andre spillere for gull, så blir dette neppe særlig utbredt.

EDIT: Jadda, fordel å lese diskusjonen på forrige side først.

Forresten, ding lvl 50 :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg var med på forrige beta weekend og likte spillet. Skal fortsette å teste det denne helgen.

 

Jeg liker ikke å tigge, men jeg har en bror som jeg kunne tenke meg å ta med, desverre har han ikke fått tak i noe key. Er det noen som har en key til overs de kunne sendt meg på PM? På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar

I og med at Carbine legger opp til at du kan kjøpe gull direkte fra dem, ved å kjøpe C.R.E.D.D (en gjenstand som gir deg 30 dager spilletid) som igjen kan selges til andre spillere for gull, så blir dette neppe særlig utbredt.

 

EDIT: Jadda, fordel å lese diskusjonen på forrige side først.

 

Forresten, ding lvl 50 :p

Grættis med lvl 50!^^ no må du ve flink å teste elder game for oss, slik at alt er tipp-topp når release kjem;)

Lenke til kommentar

End game? Hehe, det kommer nok til å bli rimelig mye klaging der, kan jeg tenke meg. Folk lærer aldri, men rusher bestandig til et endgame som ikke eksisterer, bare for å klage i ukesvis etterpå. Det er bedre å nyte spillet, og la dem jobbe med end game etter at spillet er sluppet. Selv da vil det være rimelig lite å gjøre der, når man til slutt kommer dit. Det har skjedd i samtlige MMORPGer noensinne, og det vil alltid være sånn. Ganske enkelt fordi det tar lang tid å lage et MMORPG, så hvorfor fokusere på end game, i stedet for hele resten av spillet? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg er einig i at det er nok mange som stresser avgårde for å komme seg fortast mogleg opp i level. Og for min del så liker eg å ta alt eg finner av quests, så ender som regel opp med å vere over level. Så finnes jo mange forskjellige måter å spele eit MMO på :)

 

Men har eigentleg ikkje så mykje tru på at det kjem til å bli mykje klaging på elder game (end game) i Wildstar. Allereie no så har dei vist fram "Adventures", kort forklart ein instance med dynamisk innhald. Som forandrer seg frå kvar gong ein er der. (Innhaldet er level låst, men har ein eigen Elder mode)

 

Utanom det, så har ein jo "Battlegrounds", PvP, Warplots etc.

 

Alt dette er i tillegg til dungeons og raids. Så det ser ihvertfall ut til at det er nok å gjere, sjølv når ein når level cap.

Lenke til kommentar

Nja, Adventures er ikke så dynamisk som du tror. Enn så lenge så er det bare noen som har et oppsett hvor du velger hva du skal gjøre på forskjellige deler i løpet. De andre er ikke-lineære, men de er likevel veldig like hver gang. Det er likevel stor forskjell mellom de og en normal dungeon, hvor sistenevnte alltid har en fast rute fra A til B.

Når det er sagt så viser det potensialet i systemet de har laget, og det er bare en vei å gå i videre utvikling - og det er framover -.

Bare for å ha det sagt, jeg har storkost meg på veien oppover, selv om jeg har møtt min del bugs og dårlig design, spesielt rundt killquests uten at jeg skal gå dypere inn på det. Jeg sier lykke til rundt overleveling, det finnes ikke nok spillsoner til at du får dette til, med mindre du ikke spiller enormt mye PvP eller kjører masse adventures/dungeons.

Jeg gjorde ikke sistenevnte, men det har med at det ikke kjøres så mye adventures under lvling, grunnet noe som jeg mildt sagt bryter NDA på, men dette er på vei til å bli forandret slik at opplevelsen ved release vil være annerledes. Ved release vet jeg med meg selv at jeg kommer til å være konstant i kø opp til en av delene, for ikke bare er innholdet morsomt (når det fungerer), men det gir også bra uttelling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Adventures er bare et pent navn på korte dungeons med minimalt med variasjon. Dungeons og raids kan bli morsomt, men mange går fort lei av å gjøre de samme og om igjen hver eneste dag. Da sitter man igjen med PvP, for de som er interessert i sånt. Alt i alt er det lite end game å skryte av, akkurat som forventet.

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på Beta-key.. krysser fingrene for at jeg får den nokså fort.

Dette virker nemlig som det spillet jeg har ventet på, siden WoW har gått strake veien nedover.

 

 

-SP

Den må du dessverre se LANGT etter.

Det blir ikke delt ut flere betakeys, da Winter Beta avsluttes nå 16. Mars, til flere tusen spilleres store misnøye.

 

Vi som har full beta, og har en karakter over level 32, blir konvertert til pre-order status (det vil si tilgang til beta-weekends) og får spille karakterene vår eller levle disse opp til det nivået vi vil.

 

Alle som IKKE har full beta, kan preordre, og får så tilgang til det samme, bortsett fra at dere får en cap på lvl 17.

 

Det skal kjøres 4 beta-weekends, før det kommer en åpen beta rett før release.

 

 

Lenke til kommentar

Når det er sagt, kjenner jeg at jeg er potte sur over hva Carbine har gjort (dvs, hva NCSOFT har tvunget dem til).

De slapp i går den største patchen på LENGE, med sykt store forandringer i balanse og en omgjøring av hele AMP-systemet. Denne får vi nå teste i 4 dager, før det er over. En ting er sikkert, spillet er IKKE ferdig, og jeg lurer fælt på hvilken tilstand vi er i ved release.

Carbine har vært særdeles åpen rundt prosessen, og forklarte senest i går hvorfor det ble slik det ble, og det skinner igjennom at NCSOFT er redd for salgstall om man kjører beta hele veien. Noe som jeg forstår, men samtidig så er ikke mengden som er i beta nå representativ for alle som vil kjøpe spillet, og spillet trenger så mye testing som mulig.

Det jeg fort la merke til etter at jeg fikk full beta er at spillet er til tider uspillbart i helgene, når det har vært forskjellige events, med hyppige disconnects osv. Nå er det sagt at de skal flytte alt over til hardware som skal brukes til live i eventen som starter neste helg, men jeg har mine tvil.

Med andre ord så blir neppe mye testing gjort, og alt står på interne teams som jeg allerede nå har mistet tilliten til.

Fantastisk spill, men faen ta NCSOFT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...