henrikrox Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hm Jeg har hatt betaen i et halvt år nå, kanskje jeg har en key, sluttet å spille det for 1 måned siden, da folk jeg spilte med sluttet i betaen. Får logge meg inn på kontoen og se om jeg har noe Du kan få en av meg devone hvis jeg har en 1 Lenke til kommentar
devone Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hm Jeg har hatt betaen i et halvt år nå, kanskje jeg har en key, sluttet å spille det for 1 måned siden, da folk jeg spilte med sluttet i betaen. Får logge meg inn på kontoen og se om jeg har noe Du kan få en av meg devone hvis jeg har en No e du bra snild<3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hm Jeg har hatt betaen i et halvt år nå, kanskje jeg har en key, sluttet å spille det for 1 måned siden, da folk jeg spilte med sluttet i betaen. Får logge meg inn på kontoen og se om jeg har noe Du kan få en av meg devone hvis jeg har en No e du bra snild<3 Hadde ingen Glemte at jeg fikk friend key når jeg fikk invite av en kompis, og tror ikke friend beta folk får egne keys, bare main accountene. Lenke til kommentar
devone Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hm Jeg har hatt betaen i et halvt år nå, kanskje jeg har en key, sluttet å spille det for 1 måned siden, da folk jeg spilte med sluttet i betaen. Får logge meg inn på kontoen og se om jeg har noe Du kan få en av meg devone hvis jeg har en No e du bra snild<3 Hadde ingen Glemte at jeg fikk friend key når jeg fikk invite av en kompis, og tror ikke friend beta folk får egne keys, bare main accountene. skjønner takk for at du såg:) Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 ahh har sett på dette spillet i et halvt år! gleder meg sykt til det kjem men får ikkje tak i beta key:( send meg en pm viss du ikke har fått nøkkel enda har noen som varer i helga 2 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Oh.. Angrer på at jeg ikke var innom her tidligere for å skaffe meg en key Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Da gikk serverene ned, for å kjøre inn en bittelitten runde med fixes. Når de kommer opp igjen klokken 16 braker det løs. Mitt beste tips til de som har helgetilgang, og forøvrig andre som ikke har gjort dette enda. Nedlast noen mods, som blant annet fikser på litt ui og faktisk øker FPS i noen tilfeller.(OBS: Har man ikke betatilgang,vil man heller ikke ha tilgang til forumet. Dermed vil man ikke kunne trykke på linkene)Hvordan installere mods: https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/12224-guide-how-to-install-wildstar-addons/(Nedlast Mission Control, enklere blir det ikke)Betafixes (Must)https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/16564-addon-betafixes-performance-error-and-quality-of-life-fixes-for-carbine-default-ui/BijiPlates (Spesielt lur om du har tenkt å heale)https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/12438-addon-bijiplates-nameplates/ Ta gjerne en titt på "katalogen" av mods som er laget så langt. Rimelig heftig for et spill fortsatt i beta:https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/7839-catalog-addons-libraries-and-tools/ Endret 28. februar 2014 av bamsefar 3 Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Takk for tips, lastet ned Betafixes. Kun 89 % å laste ned av spillet nå... WTB time travel til når vi får fiber. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Da er vi live!Ha en kanon helg folkens. Lenke til kommentar
electrosmith Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) HEILT utruleg altso - men eg fekk plutseleg ein ekstra weekend nøkkel! Første til å svare meg på følgande spørsmål får han! Kva heite dei 8 (7) forskjellige rasane ein kan velge å spele som i Wildstar? hu hu! Endret 28. februar 2014 av electrosmith 1 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Human, Granok, Aurin, Mordesh, Cassian, Draken, Mechari og Chua! 2 Lenke til kommentar
electrosmith Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Human, Granok, Aurin, Mordesh, Cassian, Draken, Mechari og Chua! Grættis:P har sendt deg weeken nøkkelen no;) 1 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Human, Granok, Aurin, Mordesh, Cassian, Draken, Mechari og Chua! Grættis:P har sendt deg weeken nøkkelen no;) Vanvittig bra! Tusen takk! Lenke til kommentar
Rexxsar Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har en key til weekend betaen, send pm om du vil ha. Den har starta alt så Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har en key til weekend betaen, send pm om du vil ha. Den har starta alt så Tusen takk Rexxsar! Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Noen som har en til key til Betaen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Så på en twitch-stream av betaen i går kveld. Syns det så helt forferdelig ut..som WoW i 2005. Ble ganske turned-off fra å spille det. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Noen som har en til key til Betaen? Jeg har et par nøkler igjen, sjekk pm. Lenke til kommentar
K-van Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Viss noken har ein betanøkkel til overs, så er eg ein glad mottaker Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Så på en twitch-stream av betaen i går kveld. Syns det så helt forferdelig ut..som WoW i 2005. Ble ganske turned-off fra å spille det. De har med vilje valgt en grafisk stil som er veldig lik, med en fargepalett som til tider skriker. For min del har det hele sin sjarm, og det grafiske nivået er LANGT over hva WoW gjør i dag. Når det er sagt så er det som gjør Wildstar interresant for min del combat, og mye bra innhold. Vil anbefale deg å prøve, det kommer garantert flere slike helger nå i Mars. Du har tross alt ingenting å tape, enn kanskje noen timer av livet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå