Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Fikk ikke dette med meg før alle i dag har gått ut.

Kommer noe i morgen også - http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/loadNews/30184/Beta-Weekend-Key-Giveaway-TOMORROW -

Klokkeslettet for oss blir da 1500. Bare å sette på alarmen :p

EDIT:

http://www.dealspwn.com/ skal visstnok også ha fått keys, men man vet ikke når de legger disse ut. SOON er ordet, men om det betyr ila dagen eller senere i uka må fuglene vite. Får ta en titt hver halvtime elns.

EDIT 2: Twitter sier ila noen timer. F5 for f***.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, for sent ute. Både ZAM og Tenton har gitt ut alle nøklene.

Interessen rundt betatesten til dette spillet overgår det meste jeg har sett de siste par årene. Dersom det er noen som har en ekstranøkkel (uansett type), så hadde jeg satt veldig pris på om den fant veien sin til innboksen min. :)

Lenke til kommentar

Hallo!

Ny her på Gamer.no - kvifor? fordi Wildstar weekend beta key! :p

Har fulgt wildstar i over et år og er ekstremt hyped for spele!

Trist at spele ikkje har fått særleg media oppverksomhet i norge endå, eg trur Wildstar kjem til å bli stort i framtida! Kult å sjå Wildstar norge facebook side oppe då! ( vært å likt ;) ) Hadde vært super-kult om det dukka opp ei Wildstar Fan webside også ette kvart! ( hint,hint ;) )

Vell, tenkte eg berre sku sei hei til andre norske wildstar gale menneskje, og andre som lengte etter å få prøvd ut ditta awesome spele;)

btw, nåken nyhete om korti beta nøkler vil bli tilgjengelige på de norske sidene?

Lenke til kommentar

Hallo!

Ny her på Gamer.no - kvifor? fordi Wildstar weekend beta key! :p

Har fulgt wildstar i over et år og er ekstremt hyped for spele!

Trist at spele ikkje har fått særleg media oppverksomhet i norge endå, eg trur Wildstar kjem til å bli stort i framtida! Kult å sjå Wildstar norge facebook side oppe då! ( vært å likt ;) ) Hadde vært super-kult om det dukka opp ei Wildstar Fan webside også ette kvart! ( hint,hint ;) )

Vell, tenkte eg berre sku sei hei til andre norske wildstar gale menneskje, og andre som lengte etter å få prøvd ut ditta awesome spele;)

btw, nåken nyhete om korti beta nøkler vil bli tilgjengelige på de norske sidene?

lol, entra via Gamer.no - trudde ditta va eget forum på sida... x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...